Kokos san

Slatkiš od muša kokosa sa hrskavom donjem slojom od mlečne čokolade i napolitankama.

Beli oblak kokosa i hrskavi sloj mlečne čokolade...


Sastojci
200ml neutralne pavlake za kuvanje 35%masnoće
200ml kreme od kokosa 21% masnoće
vanilin šećera, mada nije obavezno.
4 kašike šećera u prahu.
150gr napolitanke sa mlečnom čokoladom (milk chocolate covered wafers).*
125gr mlečne čokolade za kuvanje.
2 listića želatina.
*ja sam koristila 3 maxi Sokofreta napolitanke, svaka ima težinu 52, a od treće sam malo pojela. :)

U hladnoj vodi umočiti listiće želatina, ali staviti ih u vodu jedno po jedno a ne sve odjednom. Dok se omekšaju sipati u jednu šerpicu kremu od kokosa, dodati 2 kašike šećerau prahu, mešati i zagrejati dobro ali ne ostaviti da vri. Skinuti sa vatre pa dodati omekšane listiće želatina., Mešati dobro kašikom tako da se ne vide komadice želatina u smesi. Ostaviti u sobnoj temperaturi da se ohladi ali mešati s vremena na vreme. Za to vreme nastaviti receptom. 
U ben mari istopiti čokoladu. Prstima slomiti napolitanke na sitne komade ali i neke krupnije, samo trebaće da ih mešamo sa istopljenom čokoladom da bude jedna smesa a ta smesa da stavimo kao sloj na dnu jednog kalupa gde smo pre stavili pek papir. Pritisnuti kašikom tako da ide smesa svuda na površini dna i da bude ravna. Ostaviti u frižideru. 
U hladnoj posudi umutiti pavlaku i dva kašike prah šećera sve dok ne dobijete šlag. Dok umutite nemojte zaboraviti da mešate smesu od kokosa....
Sad je sigurno ona prva smesa dovoljno hladna ali još uvek tečna, pa možemo dodati smesu polako u šlag. Dok sipate smesu kokosa u šlag mešati na kratko mikserom. Nemojte dugo mešati. Smesu preliti iznad čokoladnog sloja i ostaviti u frižideru da se ohladi i stegne. Izvaditi iz kalupa, seći i servirati. Dekorisati po želji, na primer istopljenom čokolacom ili ribizlama...

Napomena
:( Šta bih menjala...
Pa, ispalo kao super kombinacija ukusa ali onaj sloj os napolitanka i čokolade ispalo trvdo zbog čokolade. Mislila sam da je količina čokolade što sam koristila dovoljna da spoj komadice napolitanke ali nisam mislila da je tako velika da će biti više kao čokolada... :( Mislila sam da koristim čokoladu da spojim komadice a ne margarin ili puter umesto toga jer napolitanke su već prelivene mlečnom čokoladom... Eto nekako sam grešila, možda bi bilo bolje da jednostavno koristim manje čokolade ili da dodajem malo kokosove kreme ili mleka i malčice putera ili margarine tako da ne bude tako tvrd sloj čokolade. Nekako nije mi bilo lako da sećem porciju, žao mi je što nije ispalo kako sam sanjala. Ali nema veze, grešimo da naučimo, sledeći put biće bolje.
Zaključak... Ili pola količine čokolade ili dodatak margarina i malo mleka....
Najverovatnije bi bilo skoro idealno samo kasika ili dva od čokolade i kašika ili dva od margarina. Mislim da bi ispalo bolje. Ma iz početka sam nameravala da koristim 50gr čokolade ali činilo mi se da su komadice napolinke puno količina, pa eto kako sam grešila. Dobro.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?