Kafa sladoled (bez jaja)

Sladoled sa ukusom kafe

Sladoled od pavlake i kafe. Naravno BEZ jaja.
Nedavno mi je sestra otkrila da pravi uspešno sladoled koristeći samo pavlaku i neku čokoladnu kremu. Davno mi je maya, koja je napisala komentar u blog, otkrila da koristeći moj recept/sastojke za čokoladni mus bez jaja  napravila uspešno sladoled. Dakle, po njihovim rečima zvuči da od smo par sastojaka možemo napraviti super sladoled. Juče sam pravila neki mus-nadev za moj Kafa rolat. Malo od količine što preostala sačuvala sam u zamrzivač da vidim kako će ispasti, da li će ispasti kao pravi sladoled, bez kristala mekano i fino ili biće katastrofa.
Ono malo od količine što sam probala ispalo super, kao da sam kupila sladoled iz prodavnice. Stvarno ću svakako ponoviti većom količinom! 

Dakle, za normalnu količinu sastojci su sledeći:
  • 200ml neutralne pavlake 35%masnoće
  • kašika šećera u prahu
  • vanilin šećer
  • 2 listiće želatina
  • 200ml Neskafe Black Ice (sadrži kakao i mleko
  • kašika šećera
  • vanilin šećer
Umočiti listiće želatina u hladnoj vodi, jedno po jedno pa ostaviti ih tamo za 5 minuta. U šerpicu sipati kafu, dodati vanilin šećer i kašiku šećera. Zagrejati stalno mešajući kašikom a malo pre nego što da vri skinuti sa vatre i dodati mekane listiće želatina. Mešati dobro tak oda ne budu komadice želatina u smesi. Ostaviti da se ohladi u sobnoj temperaturi ali mešati s vremena na vreme. Možete staviti u frižideru ali samo za pet minutica, nemojte duže jer biće gusto i neće biti tečno.
U hladnoj posudi umutiti pavlaku sa prah-šećerom  i vanilin šećerom sve dok ne bude šlag. Dodati smesu od kafe, polako mešajući mikserom lagano i na kratko. Nastaviti mešanjem ali kašikom.
Smesu staviti u frižideru za 2 sata da stegne ili staviti odmah u zamrzivač ali to ne garantujem jer ja nisam... već sutradan sam ovu već gotovu smesu stavila u zamrzivač i ova postala kvalitetni sladoled :) Nije moranje da čekamo sutradan da stavimmo mus u zamrzivač već ja sam tad odlučila da probam... mogla bih da stavim u zamrzivaču posle dva sata. :)
Ponosna sam i sladoled od kafe mi se jako dopada!
I sigurno je idealna kombinacija sa sladoledom od čokolade. Ali naravno možemo dodati i nekoliko čokoladne kapice u sastojcima ovog recepta ako volimo!A sad sam mislila još nešto: Ova smesa je idealna i za sladoled-tortu! Njami!

Nijedan sladoled što sam ja pravila ne sadrži jaja. Pogledajte ih ovde.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?