Štrumpfovi tart

Double berry tart

Aromatični tart sa domaćem marmeladom od jagoda i crnih malina. Pun antioksidanta, vlakana i vitamina. Savršen izbor doručka.
Ne bih nazvala ovaj tart ovako kad ne bih nedavno u bioskopu pratila novi 3D film  ''Štrumpfovi-skriveno selo''. Naravno sam kao mala pratila štrumpfove na tv, ali po mom mišljenu svi smo deca u duši, pa još uvek volim da pratim takve filmove. A šta su štrumpfovi jeli? Maline ili nešto slično, bobičasto voće. Ne bih ni pravila tart danas kad ne bih jela nekoliko svežih jagoda... Ja sam mislila... možemo od toga napraviti zanimljivu aromatičnu marmeladu ako dodajemo i crne maline iz zamrzivača... Zatim sam jela malo suvog grožđa pa mislila sam hm... pravi dodatak za tart od bundeve ili jabuka... Tad sam odmah mislila da mođemo napraviti tart... ne od jabuka ili bundeve... već od one marmelade što sam pre sanjarila! Tako nećemo samo mi uživati za vreme doručka već imaćemo nešto da pružimo gostima.

Sastojci
Za testo
250gr brašna
100gr ovsenih pahuljica, mlevenih. 
kašika suvog rendanog kokosa
pola kašičice praška za pecivo
100gr hladnog margarina, iseckan na kockice. 
1 jaje.

A za domaću marmeladu
100gr jagoda
100gr crnih malina
100gr šećera
nekoliko kapica svežeg limuna.

U posudu staviti sve sastojke za testo -osim jajeta- i trljati među dlanima tako da nestanu komadice margarina, da bude smesa kao pešak. Dodati jaje i mešati rukama tako da napravite mekano testo. Formirati loptu, prekriti providnom fojlom za hranu i sačuvati u frižideru za sat vremena ili za dva sata. 
tart #2.
Za to vreme spremiti marmeladu. Oprati i seći jagode na kolutice. Smrznute maline i jagode staviti u šerpici i dodati šećer. Ne treba dodati vode. Mešati stalno sve dok jagode i maline ne omekšaju puno i marmelada ne zgusne. Pre kraja dodati nekoliko kapica limuna. Staviti marmeladu na drugu posudu i dodati još nekoliko kapica limuna. OStaviti da se ohladi u sobnoj temperaturi. 
Testo staviti na pleh/kalup za kolače ili za tart i pritisnuti prstima svuda na površini tako da ide svuda a debljina da bude ista na čitavoj površini. Ako koristite duguljast kalup za kolače kao na slici onda ovo testo je dovoljno za duplo količinu, znači od toga se ne pravi samo jedan tart. Sreća količina marmelade je dovoljna takođe. 
Peći u zagrejanoj rerni na 180 stepeni za desetak minuta. Dodati marmeladui dekorisati koristeći malo od testa što je preostalo. Peći ponovo na istoj temperaturi svedok sene peki i komadice dekoracija.



4 коментара:

  1. Mmm, mnogo fino izgleda ovaj tart. Već duže vreme tražim recept za nešto ovako, da se jede za doručak, kao "breakfast bars" ali sve što sam probala ispadne mljeckavo. Ovo izgleda kao prava stvar, izdašno, i može se čak napraviti fil od raznog voća (npr šljive, kajsije, višnje, trešnje, borovnice i sl). Hvala na receptu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Maya, ja ovako pravim i već sam objavila slične, ali ovaj recept ispadne baš kako treba, ni puno mekan biskvit ni tvrd da se ne seće... Super je. A marmelada ni kisela ni samo jagoda... Nije ni puno slatko...
      Evo još par ideja za tebe
      https://kuvaricagr.blogspot.gr/2014/08/pasta-flora.html

      https://kuvaricagr.blogspot.gr/2016/03/tart-cokobanana.html

      https://kuvaricagr.blogspot.gr/2015/12/milopita-grcka-pita-sa-jabukama.html

      Ima još sa bundevom, kruška-čokolada, čokolada malina... ali ako nećeš moći naći a tebe interesuju javi se pa ja ću ti slati linkove. :) Prijatno!

      Избриши
    2. ne volim ukus vanilje u testo zato sam dodala kokos :) Obogatim tart dodajući ovsene pahuljice, ovako ima više vlakana plus smanjuju holesterola.. nemam problema ali bolje je zdravilje jesti... :)

      Избриши
  2. evo ti još nešto https://kuvaricagr.blogspot.gr/2015/02/cokoladne-plocice-sa-pahuljicama.html

    ОдговориИзбриши

šta vi mislite?