Pljeskavice od tikvica u rerni

Pljeskavice od tikvica u rerni


Kad ne voliš prženo

Posetioci ovog bloga vole pljeskavice od tikvica i naravno pljeskavice od patlidžana. I moja porodica ih voli,, zato kad pravimo jemista ne bacimo unutrašnji deo povrća i pravimo ovo ukusno predjelo. Ipak, ja ne volim prženo, zato u zadnje vreme pravim pečenu verziju. Prošli put sam uspešno pravila pečene pljeskavice od povrća, sadrže i bundevu, jako zanimljivi... 
Danas pravim pljeskavice od tikvica u rerni jer nisam imala dovoljno ulja da napravim pržene ali nema veze jer meni je bolje ovako!

Sastojci
150gr prezlim od ječma i pšenica.
unutrapnji deo od 3 okruglih tikvica
unutrasnji deo od 3 krompira
3 struka mladog luka sitno iseckanih
100gr tvrdog rednanog sira
malo soli
malo bibera
1 jaje
malo sitno iseckane sveže nane
malo sitno iseckanog svežeg peršuna.

Komadice povrća sam kuvala u šerpi sve dok ne omekšaju dovoljn otak oda od njih može viljuškom da se pravi pire u jednpoj posudi. Dodala sam sve ostalo pa od toga sam pravila pljeskavice. Lepo rasporedial na pleh na pek papir pa premazila maslinovom uljem koristeći silikonsku četkicu za hranu. Pekla sam u zagrejanoj rerni na 180-200stepeni sve dok ne lepo porumene sa jedna i sa druge strane. 

Napomena 
Možete dodati mlevene ovsene pahuljice umesto prezli.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?