Jemista extra

Jemista uz dodatak graška i suvog grožđa.

Danas pravim jemista nekako drugačije. Dodala sam malo graška i malo suvog grožđa. Jelo je posno jer ne sadrži meso.
Zadnji put što sam koristila pirinač radi pravljenja ovog trdicionalnog grčkog jela bio je pirinač fancy i super ispalo pa ja sam odlučila da je najbolji izbor. Ako toga nema onda koristial bih nihaki.

Koristila sam
150gr pirinča
150gr smrznutog graška*
tri kašika suvog grožđa
rendana šargarepa
malo soli
malo bibera
malo maslinovog ulja
2 svežih paradajza, rendanih.
malo sitno iseckanog svežeg peršuna.
a povrće što sam ja odaberial su sledeće 
krompir
tikvice
možete korititi paprike, babure ili rogač paprike, patlidžane i paradajz.
*Grašak sam prvo malo kuvala pa zatim sam dodala u smesu nadeva.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?