Feta kao predjelo

Feta sa biberom i...


Feta. Najčuveniji grčki sir, jedan od najpopularnjih grčkih proizvoda i glavni sastojak grčke kuhinje.
Feta, nešto najukusnije, nešto što podseća na Grčku, leti kod restorana kraj mora.... ali i svakodnevno na trpezi svake grčke porodice.
Žao mi je za njih koji misle da jedu Feta a on onešto nije Feta, probala sam i ja u Srbiji ''fetu'' ali nikako nije bila Feta... Feta se pravi samo u Grčkoj, dakle ako pakovanje ne piše da je proizvođac Grk a sir se ne pravi u Grčkoj onda žao mi je ovo nije feta, zezaju vas! Grčka fina ima određenu boju i ukus. 
Današnji post se ne pravi teško, ne misli mda postoji jednostavniji ''recept'' za odlično predjelo. A čudno je čak i meni da zovem ovo ''recept'' ali eto, dosta puta sam videla svašta u blogovima recepata... na primer recept grčki jogurt sa medom i orasima i to kao prvi post u blogu.... ili... kako se pravi prezla....  Pa, bar imajte recept za nešto kvalitetno, nešto što u francuskim restoranima prodaje se vrlo skupo... nešto što će ukusom oduševiti goste, nešto što pružiće vam kalcijum, antibakterijsko dejstvo, vitamin E, i vitamine B kompleksa... nešto što će pomoći da prestane glavobolje... nešto što će pomoći da niste gladni i reguliše apetit.
Feta se jede čak i sa lubenicom, kao predjelo ili desert, ali današnji post preporučuje sledeće:
Feta
malo maslinovog ulja
malo bibera

Pa eto to su glavne sastojke
a ako želite još ukusnije onda dodati mal osuvog origana ili/mal osuvog ruzmarina i gotovo.
Uživajte, sa hlebom ili bez toga.
 I pazite, maslinovo ulje da bude samo EXTRA devičansko. KAO UVEK.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?