Čokoladna gnezda

Čokoladna gnijezda


Jedna zabavna ideja 
Ovo slatko nešto nisam napravila ja već moje princezice, moje sestričine. To su čokoladna znezda, lako i zabavno se prave.
Sadrže žitarice za doručak koje su spojene istopljenom čokoladom a u centru se stave čokoladna jaja. Kad ću saznati više o količinama objaviću ih. Pretpostavljam da čokoladne žitarice daju rezultet bojeg izlega kad je ovaj desertić u pitanju. Međutim možete korisitti bilo kakve žitarice, čak i one jednostavne, integralne. Ipak, sad su i one dečije integralne.
Kako vidimo na slici, istopi se čokolada a zatim treba mešati čokoladu i žiterice. Od toga se formira gnezdo na pek papir i dodaju se čokoladna jaja. Ostaviti da se ohlade. Slike je poslala moja sestra, iz drugog kontinenta. Ponosna sam što su moje sestričine tako vredne i kreativne.
P.S. A ono drugo na prvoj slici to su Kulurakia, Grci ih pravimo da ih konzumiramo posle Vaskrsa. Imaju ukus pomorandza i slatki su.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?