Posni keksići

Posni keksići 

Sa kakaom i diskretnom ukusom kokosa.
Toliko ima keksića u ovom blogu da mislim da sigurno ima još posnih ali ove sam danas pravila tako da budu posni. Koristila sam margarin a umesto mleka sam koristila kremu od kokosa. Možete naravno umesto toga da koristie mleko od kokosa. Pretpostavljam da može da se koristi i bademovo mleko ali ne garantujem rezultat jer to nisam još ni probala.
Recept je tako jednostavan. Keksići ne ispadnu jako slatki ali meni se više dopadaju ovako. Dodajte šećer po želji. Ne bih dodala više od 100gr. U zadnje vreme sve više koristim brašno od rogača ali nisam sigurna da li je rogač i kokos dobra/ukusna kombinacija pa ne to mogu predložiti. 
Danas koristim prvi put i jedan od mojih novih kalupića za keksiće!

Sastojci
250gr pšeničnog brašna
100gr margarina, u sobnoj temperaturi.
4 kašika prah šećera
kašičica kakao-a
kašika kreme od kokosa (ili mleko od kokosa).

za dekoraciju
50gr crne čokolade za kuvanje
rendan suvi kokos

Keksiće možete napraviti u bilo koji oblik vi volite. Ja sam pravila ovako, u obliku cvećića.
Kako sam to pravila da bude tamnije boje u centru mislim da se vidi na slici. Od testa sam malo čuvala u drugoj posudi pa tamo sam dodala kakao. Mešala tako da dobijem braon testo. Ono testo svetlije boje sam rastanjila a u ovo stavila rolnicu one druge. Testo svetlije boje ne treba rastanjiti puno jer ako rastanjimo puno nećemo imati ovaj efekat cvećića. Zatim treba samo urolati i seći komadiće. Komadice bile male pa sam trebala malo rastanjiti/pritisnuti oklagjiom tako da budu dovoljno velike za moje male kalupice. 

U posudu staviti margarin i šećer. Mešati miksreom i dodati malo brašna. Dodati kremu od kokosa. Nastaviti mešanjem ali sad trebaće da ugasite mikser i da nastavite rukama. Dodati malo po malo brašno i rukama napraviti testo. Sad je vreme da podelite testo ako želite da koristite i kakao na drugom delu. Formirati loptu/-e od testa, rastanjiti i napraviti keksiće omiljenog/poželjnog oblika. Peći u zagrejanoj rerni na 180stepeni za desetak minuta.

Ostaviti da se ohlade a posle premaziti istopljenom čokoladom i dekorisati rendanom kokosom.
Sa jedne strane ili na čitavoj površini!
Njami!

2 коментара:

šta vi mislite?