Pizza Četvorougao sa kukuruznom brašnom

Pizza Četvorougao sa kukuruznom brašnom


Ko to kaže da pizza ima samo obliku kruga?
Ja pravim i ovako a čini mi se da je veća ali nije. Ali nema veze, po mom mišljenju bolje se seku komade, neće ovako da se seće vrh trouglića kad se topi sir, svaki gost ili svaki član porodice ma i svaki član društva dobije čitav komad i srećniji je. Pravim pizza ovako rukama ili pomoću oklagijom. Obično pravim sa običnom testom, samo od pšeničnog brašna ali danas sam koristila ono testo što sam nedavno ismislila, sa malom količinom kukuruznog brašna.
Odavno sam htela da pravim tako i mislim da je sigurno ukusan sa viršlama. I mogu to da potvrdim jer to sam već probala. Ipak danas sam htela da je napravim sa dimljenom ćuretinom. Ne koristim pleh određene veličine ili dimenzije za ovaj recept. Samo rastanjim testo na pek papir a zatim pek papir sa testom stavim na velikom ravnom plehu. Ne zanima me da li je tačno sečena. Samo ovako pokušavam da pravim malo duguljaste oblike, četvorougao... Svaka porcija je četvorougao. ali vi ako želite još tačnije formirana da bude onda samo na kraju tj pečenja koristite nož i sećite ivice ravno.


Koristila sam 
80gr dimljene ćuretine, na kriškama a zatim iseckana na kockice
150gr mozzarella sira, rendanog.
1 rogač paprika, iseckana na kockice.
mlevena začinska dimljena paprika
malo soli
malo bibera
malo suve majčine dušice
malo senfa
rendan svež paradajz i
malo maslinovog ulja za premazivanje ivica.

a za testo 
150ml mlake vode
200gr pšeničnog brašna
5o gr kukuruznog brašna
kašika maslinovog ulja
kašičica šećera
pola kašičice soli
kašičica suvog instantnog kvasca.

Evo još slika od kad sam pravila sa viršlama.
Tad sam koristial mini paradajze takođe.
Na ovim slikama testo sadrži samo pšenično a ne kukuruzno brašno. Kad pravim pizza koristeći viršle prvo ih kuvam, zatim ih sećem na kolutiće pa na kraju ih dodajem na površini a uvek izspod sira tako da se ne osuše.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?