Orada jednostavno

Orade u rerni

Moj tata ide na ribolov pa ja uvek konzumiran najsveže ribe.
Najsveža riba je sama ukusna i najkvalitetnija. Ne treba dodati puno sastojaka da napravite odlično jelo! Samo malo maslinovog ulja, malo limuna, malo origana... i gotovo. U Grčkoj smo!


Zao mi je što ljudi koji nemaju ovaj prednost ne znaju pravi ukus orade. Pre nekoliko dana sam kupila orade iz samoposluge jer dugo nismo bili na ribolov. Bile su sveže, nema sumnja! Jela sam, imala sam osećaj da jedem kvalitetne sveže ribe ALI, izvini, to nisu bile ORADE ORADE. Bilo je ribe bez ukusa, ili ako treba da ocenim ukus od 0 do 10 dala bih... 3. Kad jedemo orade što sami ulovimo i dolaze kući još žive u vodi ili bez vode... jedemo ih i želimo još, kažemo kako je ukusno, kako je meso riba predivan i mekan, čist i svež... To nema kad jedeš iz samoposluge. Ni ribe iz ribara koji svako jutro donese ribe iz centralne trgovine. Jednostavno ribe koje mi ulovimo su kvalitetnije i ukusnije, to su ribe kako TREBA da budu, iz čistog mora, koje se hrane same a ne jedu one suve hrane koje ihtioloži daju njima dok ih gaju negde na more... a one ne mogu ni da plivaju kako treba. Žao mi je što sam saznala da ribe koje se gaju hrane se nečim sličnim kao wiskas za mačke... tako suva hrana koja sadrži vitamine, ulja raznih riba, nekad biljke... Pojma nisam imala da ribe jedu biljke, mislim znam da jedu ribe na dnu okeana i mora, alge, ali one koje se gaje jedu čak i soju ili pšenice. Svašta!

Dakle evo kako spremiti orade. Bićete srećni ako ćete ikada imati prliku da posetite moj udivnu zemlju i da uživate u najsvežim ribama, možda imaćete priliku da ih kupite od ribara na čamcu. Odmah kad ih ulovi i dolazi da ih prodaje...

Orade očistiti i oprati. Staviti na pleh na pek papir, dodati malo maslinovog ulja i posoliti na površini a i unutra. Ako imate mastihe onda možate dodati mlevena suza od mastihe i malo soli u kombinaciji sa suvom majčinom dušicom.. sve u praznom stomaku riba. Ako nemate onda nije problem, samo posoliti i preliti maslinovim uljem pa peći u zagrejanoj rerni na 180 stepeni za 15ak minuta, zavisi koliko su orade velike, nama nekad treba i 20minuta. U jednoj posudi staviti sok jednog svežeg limuna, malo svog origana i malo majčine dušice. Umutiti viljuškom. Time preliti ribe nakon serviranja kad ih otvorite i izvadite kost.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?