Slatki trouglići

Milenini slatki trouglići i trouglići sa nadevom krušaka i prelivom bele čokolade

Danas je dupla sreća. Ne samo probamo ono što nas oduševilo iz omiljenog bloga Milene... već KuvaricaGR eksperimentiše i pravi još jednu varijaciju, onu sa nadevom od aromatičnih krušaka.
Recept što sam videla kod Milene zove se Trouglići sa eurokremom i nalazi se ovde.
Dakle, u Grčkoj eurokreme nema. Ima nešto slično ali meni se ne dopada, ne volim one čokoladne kreme sa prehom lešnika, mada sm u hotelu u Beogradu probala eurokremu i mogu reči da je ukusnija od one kreme što imamo mi u Grčkoj. Umesto takve kreme ja uvek koristim kremu od crne čokolade koja može da se koristi kao namaz a osim toga posna je! Na žalost krema što sam kupila je nekako bila pokvarena a firma će mi poslati drugu posle nekoliko dana! Zato napraviću trougliće sa čokoladom, nema veze što nadev neće biti tako mekan, mogla bih dodati putera da budem dobila takvu teksturu ali neću...(Uvek koristim extra devičansko maslinovo ulje ali kad bih znala da postoji malo suncokretovog ulja u mojoj kuhinji koristila bih tako da mi recept ispadne što bolje,  da ispadne kako Milena pokaže na slici. Nisam primetila da imamo malo suncokretovog ulja, pa u testo sam dodala maslinovo). Nisam pravila samo trougliće već i par mini kroasanica! Jako uspešne!
A osim toga pravim i još jednu varijaciju i to voćnu, sa nadevo mod krušaka, aromatizovanih sa đumbirom i vaniljom... Kao preliv koristim belu čokoladu za kuvanje jer verujem da je kombinacija idealna!

Za voćnu varijaciju meni trebalo
  • 2 kruške
  • vanilin šećer
  • 2 šoljica šećera
  • sok jednog limuna 
  • 1/2 kašičice svežeg rendanog đumbira. 
a za dekoraciju
25gr bele čokolade za kuvanje
Od smese krušaka što neće nikad biti gust koristimo samo kruške zao ne zanima nas da li je sirup dovoljno gust.
Kako se pravi nadev pogledajte ovde.
Njami!

Za varijaciju sa čokoladom koristila sam
  • 400g brašna
  • 200ml mlake vode
  • 6 kašika maslinovog ulja
  • 1 kašičica soli
  • 1 kašika šećera
  • kašičica i 1/2 kašičice suvog instantnog kvasca
  • 50g putera
  • 80gr crne čokolade za kuvanje ukupno za dekorisanje i nadev
Iskreno meni se činilo da je testo ok čak i sa 300gr brašna jer ovako slično pravim itesto za pizze ali mislila sam da pravim kako Milena piše, ona bolje zna kako treba kad je to njen recept... Mislila sam da možda treba da bude tako pošto ćemo kasnije dodati putera...
Na žalost sam ostavila u sobnoj temperaturi 100gr putera a koristila sam samo 50 jer mislila sam da je 100gr previše. Stvarno ne znam zašto ostavimo rolat da čeka pola sata... mislila sam da je bolje da testo stavim u frižideru ali mislila sam da je kvasac u pitanju a nisam...Ali tako je prijatno kad ponovo rastanjimo rolat... Lakše je i vidi se da je mekši. Kad sećemo testo vidi se da je već lisnato! Vau! 
Ukupno nisam dobila 40 komada već samo 20-ak. Verovatno zbog toga što je teže da ih zatvorim kad su manje...
Ukusne pitice, mada bih volela da je testo malo slađe... Testo ispadne nešto između hleba i kroasana, nešto poput kroasan ali malo tvrd na površini.
Što se mene tiče ok je, bolje ovako nego da bude jako masno i nezdravo ili komblikovanije.
Prah šećera trenutno nemam ali kad bih imala ne bi stojala na takvoj površini jer je ta površina glatka.
Meni su ok i bez preliva čokolade ali dodaću malo čokolade da ih učinim lepše i slađe... I umorne kuvarice zasluzuju nešto slatko!
Hvala ti Milena! :)

Ukusna dekoracija...
Slatki trouglići i kroasanici!
Meni se sviđaju čak i sutradan, kad su malo hladnije.

5 коментара:

  1. Draga moja Grkinjo, trouglići su ti ispali odlični. Toliko si lepo sve napisala i opisala da sam morala još jednom, nakon prvog čitanja da pročitam. Ovaj tvoj džem moram da pravim, definitivno. Što se tiče šećera u prahu, bez obzira što su glatki trouglići, ako posipaš šećer kad ih izvadiš iz rerne, on se zalepi i ostane. Možeš da probaš jednom. Hvala ti od srceta što si isprobala moj recept. Čekam tvoju potrvdu da podelim ovaj tvoj post na mojoj stranici. Pozdrvljam te <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odgovor te već čeka ispod tvog originalnog recepta. Rekla sam ti i prošli put ''važi''. :)
      Hvala tebi što si me naučila kako da pravim ovaj jednostavan ipak divan recept, i uopšte što pokažeš tako lepe recepte.
      Danas sa čitala o kroasanima, poslastičar stavi testo u frižideru za nekoliko sati mada postoji kvasac u testo, mislim da je to dobro da radimo sledeći put i ovde, mislim da će biti bolje ako puter se ohladi jer umotano u rolatu u sobnoj temperaturi ne mislim da se ohladi ali ne znam da li ću probati nešto da menjam jer zadovoljna sam ovom receptom. Možda ću sledeći put staviti pola od rolata u frižideru da proverim razliku :) Srećna sam što kad nisam sigurna samo radim kako pišeš a t oispadne dobro, to znači da ti dobro znaš i iskusna si što se kuhinju tiče. Srečna sam što sam našla tvoj blog, interesantan je!

      Избриши
    2. Možeš naravno koristiti bilo koji slatko od voće, na primer od dunja, pomorandža.. ali sam ja tak osanjarila, da pravi msa kruškom i đumbirom! Paži sa marmeladom meni sirup nije isplalo kako sam htela ni prvi ni drugi put, ali nema veze meni su trebale samo komadiće voća. :) Pozdrav! I hvala ti!

      Избриши
  2. Evo i linkova
    https://plus.google.com/u/0/+MilenaDober%C5%A1ek
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100000561074398
    https://www.facebook.com/pepitoitufne/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 💖hvala!☺
      Samo ono zadnje mogu videti, lepo je.
      I tvoj google plus vidim.

      Избриши

šta vi mislite?