Slani donuts

Šta sam u srednjoj školi jela tokom pauza


Uspomene



...u ruči.

Još uvek pamtim onaj donut što sam jela tokom pauza u srednjoj školi. Mislim da je to bilo jedina stvar što mi se svidelo, osim antropologije. Kad je lekcija bila dosadna jedva sam čekala za pauzu i znala sam da izvan učionice se pradaje ovo.. Bilo je tako ukusno i mekano, prema meni najbolja opcija. Mogli smo da kupimo i da jedemo pite od sira ili pite sa viršlama ili pizza ali ovo je nezaboravno. Moja sestra mi je pričala da ima i ovo i tako sam i ja probala i svidelo mi se. Ovo je nešto kao donut ali četvorougao i sadrži šunku i sir.. Njammmmm!
Danas imam potrebne sastojke, zašto da ne pravim?

Sastojci
  • 2 zumanca
  • 50gr kravljeg putera
  • kašičica šećera
  • 2 kašika vode
  • 120ml mleka 3,5% masti
  • 200gr mekanog pšeničnog brašna
  • 200gr običnog pšeničnog brašna 
  • prstohvat soli
  • 14gr svežeg kvasca
a za nadev
  • 120gr kriške šunka  
  • 120gr holandskog gouda sira, na kriške ili rendan.
Procedura je baš ista kako sam juče pravila karamel donuts samo ovo današnje testo treba seći drugačije. Ovom današnjem testom pravila sam i nekoliko piroški zato što sam imala dosta viršla u frižideru. Zatim evo još jedna varijacija za piroški testo. Zapamtiti da dobro pritisnite prstima ivice testa kad se spoji. Ukoliko pravite i one mini verzije sa mini viršlama možda će vam pomoći da ih urolate između dlana takođe.
Napomene
  • Koristiti više sira (duplo količina) i maalo više šunka (seći kriške na 1/2 tako da napunite više komada) ukoliko nameravate da pravite samo slani donuts sa šunkom i sirom.
  • Možemo koristiti samo obično pšenično brašno, znači 300gr toga.
  • Možemo napraviti i ovako kako sam pravial mini piroški (druga verzija, bez krompira) samo dodaju;i još jedno zumance.
Varijacija
  • Ispali su ukusni, ali nekako bih htela da budu puniji... Možda ne bih trebala da stavim nadev unapred pa da ih zatvorim, možda bi bilo bolje da pravim svaki komad deblji i u obliku četvorougla, da ga pečem a posle da napunim, a ako želim da se sir topi možda ga zagrejem u rerni malo ako nije donuts već toplo.  Ali nema veze, isti je ukus! Sledeći put bolje! IPAK posle kratkog vremena jela sam jedan drugi komad a bilo je ovako puniji, a što se one sa viršlama tiče oni su puniji, kako su lepi! Dakle, nema brige! Recept je uspešan! ali evo može i drugačije.
  • Varijacije koje pišem ispod teksta recepata propadaju mojim receptima.
:)

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?