Pogačice sa sirom

Pogačice sa sirom


Danas probamo... Pogačice sa sirom by BeCook... ali kako KuvaricaGR pravi. 



Ili drugačije... Pogačice sa sirom ''na grčki način''!

Još jednom gospodin Nikolić koji je autor sajta BeCook mi je dozvolio da pravim i objavim jedan recept :) Srećna sm jer ispalo bolje nego što sam mislila i radujem se što postoji još jedan sajt gde mogu naći lepe, jednostavne i brze recepte, sa detaljom o tome kako se prave, sa slikama i objasnjenjem!
Imala sam ovaj recept u Bookmarks i dok sam gledala i brisala sve što nisam više htela našla sam ovaj recept opet! Kad sam videla sliku mislila sam da je to nešto kao ukusan mali hleb i odmah sam htela da napravim recept, bila sam sigurna da mogu da koristim grčki sir Anthotiro! Odmah sam poslala mejl autora i pitala a on je isto ljubazno pristao. Sutradan sam kupila Anthotiro.
Kasnije sam pažljivo videla postupak i nekako sam se razočarala jer činil omi se da će ispasti kao testo za tart ili biskvit a to nisam htela... 
Dok sam ih pekla izgledale su kao vol o van (vol au vent), neko pecivo od lisnatog testa, bilo je ohlabrujuće jer radije bih adnas jel vol o van nego biskvit sa sirom... Ipak pogrešno sam ja mislila, na kraju sam dobila baš ono što sam sanjarila, male mekane hlepčiće... tako ukusne! I srećna sam i još jednom zahvalna što sam našla takav recept i još jednom zahvalna što su i dozvolili da objavim slike rezultata!

Ovaj recept je divan i sigurno praviću ponovo!

Pravila sam reept kako BeCook piše ovde.

Jedino što sam ja menjala jeste ono što sam ja koristila grčki sir Anthotiro i koristila sam 1/2 količinu sa sve sastojke, osim jaja jer kad sam stavila jaje u sir zaboravila sam da mi treba 1/2 količina! :)
Ja sam ih dekorisala sa susamom (umesto kima) i koristila sam seme maka takođe! Seme maka sadrži omega-3! To sam danas pročitala. 

Evo pišem spisak sastojaka što sam ja koristila
  • 250gr brašna
  • 2 kašičice praška za pecivo
  • kašičica soli
  • 125gr margarina 
  • 200gr Anthotiro sira
  • 1 jaje i 1 belance 
i još 
  • 1 zumance i malo vode za premazivanje
  • malo susama 
  • seme maka.
Nisu slani, već prijatnog blagog ukusa.
Ukus ovih pogačica mi podseća ukus onog hleba što sam jela u Skadarliji kad sam naručila sirnicu a doneli su nešto što sam mislila da je hleb ali mislila sam da miriše malo kao sir a tekstura bila nešto između kolača i hleba... Čudno ali bilo je ukusno, mada još uvek neznam da li sam tad jela sirnicu ili hleb!  
 

2 коментара:

  1. Sviđa mi se recept. Odlično su ti ispale. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, hvala ti na uvek lepim rečima draga Milena. Ovo je lepa ideja kad želiš pitu od sira, praviš ovo i ovako ne trošiš puno ulja, jedeš nešto laganije, bez dodatnih masti. Lepo je i uz salatu. Probaj!

      Избриши

šta vi mislite?