Lignje pržene

Lignje pržene


Možete uživati u njima u grčkim restoranima kao predjelo kraj mora ili kod kuće kao posno jelo.



Sastojci
  • 1 kg lignji
  •  100gr pšeničnog brašna
  •   maslinovo ulje 
  • malo soli
  • sok svežeg limuna

Lignje očistiti i oprati pa dobro ocediti i osušiti. Seći ih na kolutiće, posoliti i uvaljati u brašno. Pržiti u maslinovom ulju u  tiganju na jakoj vatri za 1,5min sa jedne i 1,5 min sa druge strane, ukupno tri minuta. Pržene lignje stavljati na kuhinjski papir ili salvet kako bi odstranili suvišnu masnoću. Poslužite sa limunom i grčkom salatom

3 коментара:

  1. Obožavam calamari na ovaj način, najlepše su sveže, ali mi ovde imamo samo zamrznute.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti maya što si komentarisala, nasla sam sliku negde u blog dok sam tražila neki recept za hobotnicu...i mislila sam da objavim recept, sigurno je nešto najlakše i mislila sam da niko neće dati pažnju ali možda nekoga interesuje!, evo tebi se dopada :) Što se recept za hobotnicu tiče biće objavljen uskoro! Mislila sam da se već nalazi u blogu.

      Избриши
  2. P.S. i ovde se kaže kalamari! :)

    ОдговориИзбриши

šta vi mislite?