Krekeri sa sirom i vinom

Krekeri sa sirom i vinom


Ukusni krekeri za doručak ili uz salatu.








Sastojci
  • 100gr margarina
  • 100gr pšeničnog brašna
  • 100gr kukuruznog brašna
  • mao soli
  • kašika tvrdog rendanog grčkog sira
  • 50gr Athotiro sira
  •  1/2 šoljice belog vina 12% alc.. 
  • malo susama.
U posudu mešati margarinu u sobnoj temperaturi sa brašnom. Dodati sve ostale sastojke osim susama. Napraviti testo i formirati u obliku rolnica. Prekriti plastičnom fojlom pa ih staviti u frižideru. Staviti testo u frižideru nije obavezno ali tako radite ako nameravate da napravite lako krekere, samo ćete seći kolutiće ovog rolata, biće vam lakše ako je testo hladnije jer margarin neće biti tako mekan. Možete samo uhvatiti malo testa u ruči i formirati kuglicu, zatim pritisnuti među dlana i gotovo. Ili možete testo rastanjiti na radnoj površini ili na pek papir pa kalupićama dati odgovarajuču poželjnu obliku. Ili možete koristiti onaj točkić za pizza kao sam i ja radila i da pravite takve kako sam i ja pravila.
Rasporediti krekere na pek papir na pleh. Prstićem premaziti vodom površinu i dodati malo susama. Peću u zagrejanoj rerni na 180 za desetak minuta, možda i 15' zavisi od toga koliko su tanki.
Napomena-Varijacije
Možete umesto Athrotiro sira da koristite sremski sir a umesto onog tvrdog grčkog sira da koristite neki drugi tvrd sir, na primer Arla.  
Možete ih napraviti koristeći samo pšenično brašno (200gr). Ja nisam imala puno takvog brašna pa sam dodala kukuruzno. Ukusni su i ovako. 

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?