Dolce kolačići

Dolce kolačići


Prelepi, njami kolačići iz omiljenog Dolce!
Nije nešto zdravo.. mislim i to je deo pravilne ishrane... nekad treba da jedemo i kolač! Nešto slatko kad se umaramo, kad smo srećni, kad ovako želimo da častimo goste ili samo sebe!
Večeras imam jaku želju za čokoladu i slatkiše, jela sam belu čokoladu, jela sam tahin ali ništa...Posetila sam omiljenu postastičarnicu i pekara Dolce. Tamo nađem uvek najlepše i najsveže torte, uvek se prodaje hleb i pite .. svaki vrt hleba i svaki vrst pite... Tamo nađem i lepe ideje i inspirišem se da pravim nešto lepo. Danas sam videla čak i obične đevrečiće umočene u čokoladu... Moja omiljena torta iz Dolce poslasticarnice je torta sa musom bele čokolade! Nezaboravna!
Prodaju se profiteroli, tarte od limuna , od čokolade, obične sa jagodom, oreo kolačice i tortice, tortice od biskvita... ekmek, prethodni put sam konačno našla kadaifi od čokoalde... godinama sam čekala da to ponovo nađem ali na žalost sve su kupci kupili i pojeli da nije ostalo ni jedan da kupim danas! Videla sma čak i čokoladice u obliku ježića naradžaste boje! Kako zabavne slatke ideje! 
Oduševljena sam ovim kolačićima što sam kupila. Ima korpice od čokolada koji su napunjeni namazom crne čokolade, dekorisani su belim kuglicama ili zlatnim perlicama... Kako su sjajni i neodoljivi!
Htela bih da imaju malo ukus nekog alkoholnog pića u nadevu ali nema veze. Druga opcija je nešto interesantno, kolačić koji se sastoj od žitarica i čokolade. Mlečna čokolada, najverovatnije zrna pirinča u smesu ali i sloj raznih žitarica kako su mi objasnili. Obožavam ovaj zvuk pirinča kad ih jedem! A mislim da imaju i nek iukus banane... Kad ću konačno naći onaj liker od banane??? Ovi kolačići su dekorisani jednostavno, sa prah šećerom. A na kraju tartakia! Sa kremom od limuna i kremom od jagoda. Više bih htela one od jagoda da budu od malina :) Dekorisani sa kuglicama bele čokolade. A nikad nisa mprobala kolačić intenzivnijeg ukusa limuna od onog tartakia! To je baš kako da jedeš bombonu od limuna! Tako aromatično... a biskvit bas kako treba! Nije puno sladak! bilo mi je teško da podelim! Svi vole tartakia od limuna!
Hvala ti Dolce ya lepe, ukusne i sveže kolačiće i za interesantne ideje!

Najlepši i ukusni biskviti iz Dolce-a. Veliki keks sa žitaricama i kakaom, cimetom i preliven čokoladima! Njami!!!
Cookie sa čokoladom i tanak đevrek sa zrnima, preliven crnom čokoladom!
Platila sam samo 1, ostalo su mi dali na poklon! Grci su lepi, ljubazni i časte!

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?