Jednostavna krema sa pirinčanom brašnom

Jednostavna krema sa pirinčanom brašnom


KuvaricaGR eksperimentiše sa pirinčanom brašnom
Kupila sam pirinčano brašno pre par meseci da budem pravila neke keksiće što sam videla u netu i imala sam nameru da objavim recept ali na žalost nisu ispali toliko dobri, iskreno verovatno su ispali baš kako treba ali meni smetala ona tekstura pirinčanog brašna u testo, bilo je meni nekako kao pešak kad sam ih jela... Ipak moji roditelji su mi rekli da kad smo ja i moja ssestre bile bebe oni su nam spremili kremu od pirinčanog brašno da nas hrane. Na pakovanje piše recept što bih htela da probam ali nije mi preostalo dosta brašna da budem probala pa tako sam odlučila da malo eksperimentišem i da pravim neku kremicu da sama proverimm kako će ispasti tako da znam kako mogu da ga koristim u budućim receptima...
Dakle ono radi baš kao i kukuruzni škrob. Za 100ml mleka dovoljna je kašika pirinčanog brašna da se fino zgusne. U kremicu sam dodala malo mahleba i ukus vanilije i naravno šećer. Ipak mislim da sam dodala malo više mahlaba nego što je trebalo pa mislim da je kremica bila nekako gorka. Ali što se teksturu tiče ta je odčlična i fina i nikako ne oseća se mleveno zrno kao pešak već već krema se zgusne a i krmasta je istovremeno. Srećna sam rezultatom i koristiću ovo brašno u kremama u budućnosti. Posle svega toga moji su mi rekli da nisu koristili pirinčano brašno već skrob od pirinča za one kremice kad sam bila mala... 


4 коментара:

  1. Ειδα τις προαλλες αλευρι ρυζιου να πωλειται στο σουπερμαρκετ κ σκεφτηκα να το παρω.δεν το λες ακριβο αλλα δεν το λες κ φτηνο...ωραια η ιδεα σου.θα κανω κρεμα για τον μικρο χωρις ζαχαρη φυσικα😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Αμε, θρεπτικουλα! Και υγειινουλα!

      Избриши
    2. Εσυ εισαι στην Ελλαδα μηπως γιατι ελςγα κ εγω ποιος απο την Ελλαδα κοιταει το μπλογκ

      Избриши
  2. Οχι.δεν ειμαι εγω.εχω αρκετη επισκεψιμοτητα απο ελλαδα.σερβοι μεταναστες.καποιος σε ανακαλυψε😊

    ОдговориИзбриши

šta vi mislite?