Bergamot mastiha slatkiš

Bergamot mastiha slatkiš



Slično, ipak tako različito...
Sastojci
za ovaj kolač u isti kao kod crnobelog rolata sa mastihom, iskreno nisu baš isti ali onaj kolač sam htela da ponovim ali uz nekoliko detalje rezultat je sasvim različitog ukusa...
Ukus ovog slatkiša mi podseća svima poznat slatkiš ipovrihio (vanilja) iz stare dobe Grčke ali ne onaj običan već onaj koji sadrži i slatko u slojima... Dakle evo ideja za neki sledeći recept... dok ovaj za tili čas nestaje..
Šta sam zapravo menjala?
Pa, koristila sam koricu bergamota u testo, samo jedna kašika kakao-a a još par kašika kakao-a sam dodala u malom delu testa tako da napravim moj Zebra kolač efekat...

Lagan i osvežavajući, sa jakom aromom bergamota koji  se fantastično kombinuje sa mastihom... ovaj slatkiš bio je jedna od najukusnijih rođendanskih torta...
Idealan slatkiš za svaku priliku čim se tako brzo pravi

Varijacija
Još jedna varijacija izgleda ovako:
Dok sam pravila ovaj patispanj zaboravila sam da dodajem praška za pecivo. Ipak ispalo super, čak i bolji od prethodnog puta. Misli mda neću dodati prašak za pecivo sledećim takvim receptima.
Još jedna razlika je ono što nisam dodala kakao u jednom delu tako da napravim zebra efekt nego sam ja premazila površinu rolata istopljenom crnom čokoladom za kuvanje i dekorisala ovim lepim šećernim mrvicama raznih boja. U čokoladi sam dodala nekoliko kapica maslinovog ulja. Uopšte nisam dodala kakao.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?