Barbaljas II

Još jednom u restoranu Barbaljas.

Večeras smo još jednom posetili kebaptžidikon Barbaljas, reč je o restoranu grčke kuhinje i kuhinje iz Male Azije.
Prethodni put smo zaista uživali pa smo odlučili da ponovo posetimo. I eto danas smo imali priliku. Još jednom srećni, zadovoljni, oduševljeni. Iste cene ali porcije veće i isto ukusne!
Večeras smo naručili naravno jaurtlu kebab -što sam prethodni put jako zavolela (nisam ga ponovo slikala, slika se  nalazi ovde)- i još dimljenu melidžanosalatu, ponovo pržene krompire i kebap jednostavan, sa povrćem na žaru. Da ne zaboravim tradicionalni hleb karakterističnog ukusa i teksture, to je hleb koje sadrži deo kiselog testa. Jeste li vi ikada probali? Ako budete imali priliku da posetite Grčku samo da znate da se ono kiselo testo kaže Prozimi
Njami!
Ova melidžanosalata je tako ukusna, nisam pokajala što sam je naručila, svi za sto smo bili oduševljeni. Ja sam pokušavala da ukusom razumem recept. Kako se pravi, koje su sastojke.. prvi put jedem melidžanosalatu koja nije masna i puna ulja, koja nema ukus ovako gorak ili meni neprijatan... Ova je lagana, osvežavajuća, sadrži papriku i peršun, beli luk sigurno ali samo kao miris... super je, rado bih jela opet. Servira se sa maslinom na vrhu.
Na kraju su nam častili 2 verzije halvasa. Ova svetlija nova mi je zanimljiva i mirise na puter a ona druga originalna svima poznata jako mirišljava i ukusna kao uvek!
još jednom osoblje divno, ljubazno, sređeno ozbiljno ali i sa osmehom, svi brzi. 
Stari predmeti grčkih kuća se još uvek nalaze u restoranu Barbaljas
Opet toplo i prijatno u restoranu, čisto, sređeno, opet dobra grčka muzika, puno ljudi, deca... svi srećni. Grčka prijateljska atmosfera, gostoljubiv narod. Moj narod!
Već znam šta ću naručiti sledeći put!
Još jedna lepa slika, dekoracija u ovom restoranu je prelepa, na stolici ima kurelu, kurelu je tkanina koja se satoji od tkanina raznih boja i nekad se koristila kao tepih ali i drugačije... radi dekoracije na primer.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?