Barbaljas

Kebapdžidikon Barbaljas


nešto... najukusnije
Večeras sam jela u Kebapdžidikon Barbaljas i veoma sam zadovoljna servisom, kvalitetom, ukusom i atmosferom! I cenama.

To je grčka taverna-suvladžidiko i nalazi se u ulici Kilkis, u Nea Ionia u Atini u Grčkoj. Božično dekorisan restoran i prelepa grčka ali i internacionalna muzika.
Grčka muzika iz dobe mojih roditelja, takva kakva se čuje u starim grčkim filmovima koji svi mi Grci uživamo da pratimo hiljada puta! 
Uopšte prelepo dekorisan restoran, tradicionalno ali i moderno i stovremeno, sa predmetima iz prošlosti na zidovima i svuda u prostoru.
Čisto i sređeno, i naravno sa grejanjem, kako svi posetioci vole!

Kako sam uživala u ovoj prazničnoj atmosferi ljubaznog osoblja i grejanja dok je napolju bio samo 4 stepeni hladnoće.
I kako sam bila iznenađena kvalitetom i dekora kad su stigle porcije! 
Naručili smo Kebab jaurtlu, Kaserli kebab i pržene krompire. Prema potpisa u restoranu ništa nije smrznuto i pre-kuvano, sve je sveže i sad se priprema zato tražu naše strpljenje... Ipak nisu nimalo kasnili! 

Prvo stiglo predjelo, pomfrit. Naravno sa origanom kao uvek u grčkoj kuhinji... Servirano u posudima stare dobe, zapravo u aluminjskoj mini cediljci... Zabvano i zanimljivo!
Čak i viljuške i noževi su bili u aluminjsku posudu iz stare dobe kad ljudi nisu imali pogodnosti savremenog života i nisu imali moderne stvari...
Ja uopšte ne volim pomfrit i prženo uopšte a pomfrit jedem samo iz suvladžidika... Ovo predjelo mi se jako svidelo! 

Kebab jaurtlu se pravi od telećeg i jagnjećeg mesa i servira se sa sosom og grčkog jogurta i ljutom sosom paradajza. PreUkusan! Fenomenalno! Nikad nisam jela takvav kebab u istoriji! Čestitam svima u restoranu, tako je bilo ukusan i mekan, nemam reči... neponovljivo!
Kaserli kebab se pravi od iste kombinacije mesa ali napunjen je sirom, sadrži sir i ima sir i na površini. Servira se sa pitama takođe, isto kao jaurtlu kebab i običan kebab takođe.

U Barbaljas je danas bilo fantastično, pratila sam čak i fudbalsku utakmicu na velikoj ekrani!
Kako sam volela ukrase svuda oko mene...
I naravno, kao uvek u Grčkoj... e zato smo mi Grci poznati širom sveta po gostoljubivosću... servirali su nama i slatkiš, ovako besplatno... i to je bilo aromatičan i ukusan halvas od griza....

Zahvalni smo. Ne samo zbog ukusnog poklona već zbog toga što je ovo veće bilo lepo i lep osmo se proveli u ovom restoranu! Sasvim sam oduševljena i jedva čekam da se vratim!





Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?