Pužići od kisele jabuke, kruške i brusnica

Pitice od kisele jabuke, kruške i suvih brusnica


Voćne pitice Novembra.








Koristila sam 400gr kore za pite i napravila sam 2 vrste pitica... prvo neke koje  se sastoje od bundeve, keksa i suvog grožđa a to je isti nadev kao kod velike najslađe pite od bundeva, a zatim neke od sledećih sastojaka...


Sastojci za 7 voćne pužiće
  • 1/2 kiselih jabuka
  • 2 kruška
  • nekoliko suvih brusnica
  • braon šećer
  • cimet
  • nekoliko kapica limuna
  • 400gr kora Krustas za pite
  • istopljenog putera, ili bar mix istopljenog putera i margarina sa puterom...
  • 1 jaje i malo vode za premayivanje.

Ukupno sam koristila 200gr putera za premazivanje kore.
Šećer koristiti po želji, ja sam dodala oko par kašika svakom nadevu. Cimet takođe koristi po ukusu, oko pola kašičića za svaki nadev.
Zapamtite, treba da premazite svaku piticu puterom koristeći četkiću za kuvanje i slatkiše, tako da ostanu vlažne dok pripremite druge, a na kraju treba da ih premazite umućenim jajetom sa vodom. 
Peći u zagrejanoj rerni  na pleh na pek papir, na 180 stepeni sve dok ne lepo porumene.

Varijacija
Ukoliko ne želite da dodate kruške onda koristiti jabuke Golden.
I naravno možete napravit ipitice u bilo kakvom obliku vi volite. Kako pravim pužiće pogledajte ovde.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?