Pečene pljeskavice od povrća

Zdrave pljeskavice od tikvica, bundeve i krompira sa ovsenim pahuljicama.

Interesantna varijacija omiljenog predjela.


Čitaoci i posetioci ovog bloga dosta puta gledaju recept za kolokithokeftedes i melidžanokeftedes.
Ali svi znaju da ovaj blog voli zdravu ishranu, a naravno zdravije je pečeno nego u tiganju... Pa ako nije, jer mi koristimo samo extra devicansko maslinovo ulje čak i u tiganju onda je bar laganije....

Sastojci
  • 2 tikvica
  • 2 krompira
  • malo bundeve
  • malo soli
  • malo bibera
  • malo sitno iseckanog svežeg peršuna 
  • malo sitno iseckane sveže nane
  • 1 jaje
  • malo rendanog sira Gouda
  • pola šolja ovsenih pahuljica
  • šolja prezli od ječma i pšenica.
  • pola glavica crnog luka sitno iseckan ili struk mladog luka sitno iseckan. 
  • malo maslinovog ulja.
Povrće oprati, oljustiti i seći na komadice. Kuvati u šerpici u vodi sve dok ne omekšaju. Staviti u posudu i viljuškom napraviti pire. Nemojte koristiti multi. Dodati aromatične biljke, posoliti i pobiberiti. Mešati dobro. Nisam imala mladi luk pa sam koristila crni luka ali sam ga prvo dinstala u maslinovom uljem. Nije moranje da ga prvo dinstamo. Ako koristimo mladi luk ne treba dinstati. 
Kad se smesa ohladi dodati rendan sir i jaje i mešati rukama. Napravite testo a od toga formirati pljeskavice pa ih lepo rasporediti na pek papir. Premaziti maslinovom uljem. Peći u zagrejanoj rerni na 180stepeni (200 najviše) za oko 20minuta, kad se lepo porumene sa druge strane onda okrenuti i sa druge strane i peći još pet minuta. Servirati sa sosom od jogurta ili sa omiljenom salatom...

Mogu reči da je ova variajcija sa bundevom i ovsenim pahuljicama veoma zanimljiva i ukusna. Meni se više dopada jer volim lagana jela i izbegavam prženu hranu. 
Izgledaju kao keks ali nisu slatki ni tvrdi. Dakle, čak i kad ne volimo jesti prženu hrani možemo jesti ovo lagano i ukusno predjelo. 
 Biftekia sa povrćem i pečene pljeskavice od povrća



2 коментара:

  1. Jutros sam spremala nešto slično, samo bez bundeve, ovsenih pahulja i prezli. Tikvice sam rendala, posolila i ostavila da odstoje, umesto pahulja i prezli dodala sam brašno, pšenično i pržila sam na ulju. Više mi se sviđa tvoja varijanta, zdravija je. Probaću obavezno sledeći put ovako kako ti pripremaš. Moje su dosta masne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ove nisu nimalo masne, veoma su zdrave i ukusne! Prvi put sam pravila pečene. Želela bih da ponovim. Pazi nemoj dodati puno bundeve, ja sam imala samo nekoliko komadica. :)

      Избриши

šta vi mislite?