Lagan karamel cizkejk

Slatkiš u čaši sa jogurtom, sirom i karamelom.

Ukus elegantnosti.
Zato što lagano može biti i ukusno.
Ako volite slatkiše od sira i želite da probate nešto sa karamelom umesto meda onda probajte ovo.





Imam namaz od karamele, kako da ga koristim? Napravila sam lagan cizkejk u čaši.

Sastojci
  • 200gr krem sira
  • 6 digestive keksa bez sećera
  • 2 kašika namaz od karamele
  • 100gr grčkog jogurta 2% masnoće
  • kašika margarina.
U posudu umutiti sir mikserom. Dodati karamelu i nastaviti mešanjem. Dodati jogurt i mešati ponovo. 
U multi mleveti keks. U džezvi istopiti margarin. Dodati margarin u keks pa ponovo mleveti. 
Staviti 2 kašičića od smese keksa na dnu čaše. Dodati 2 kašičiće kreme. Ponoviti... i zavisi od toga kakve čaše imate, samo odlučite koliko sloja ćete napraviti u svakoj čaši... ja sam napunila 3 čaše. Na vrh mora da bude krema. Dekorisati po želji, možete koristiti slatko/džem od bundeve ili rendana jabuka ili malo karamela... ili malo mlečne čokolade... ili pekan orasima! ja sam imala samo crnu čokoladu i dodala sam samo malositno rendane crne čokolade za kuvanje. Slatkiš je sam sladak, krema gusta ali ne previše.
Varijacija
Ukoliko vam se ne dopadaju lagani slatkisi ili poslastice sa jogurtom pnda napravite isto sa slagom umesto jogurta. Trebace vam 100ml neutralne pavlake za kuvanje 35%maanoce.


2 коментара:

  1. Nisam primetila kod nas da ima namaz od karamele. Za šta se inače koristi? Kao džem ili samo za kolače?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I kod nas je novi proizvod i srećna sam jer malo mi je teško da pravim sama ovako lepu tečnu karamelu, treba koristiti glikoze a to nisam još koristila. Ja sam koristila teglicu iz firme Bon maman, piše da je namaz, u netu imaju neki recept za cizkejk ali na nemačkom... Traži u google bonne maman Caramel spread. Možeš da ga koristiš u palačinke takođe, ja sam ga dodala iznad čokoladnog kolača i iznad svežih voća.
      Radujem se tvojim komentarima. Hvala!

      Избриши

šta vi mislite?