O Grčkoj

Članak o Grčkoj- Storycafe

Pre nekoliko dana bila sam u Beogradu i uživala sam, čas u Kalemegdanu, čas u Botaničkoj bašti, pa onda u Zepter muzeju... ceo dan napolju pa do Skadarlije!
Službenik hotela mi je rado dao neki časopis zato što sam mu rekla da učim srpski jezik i treba mi. Nisam to čitala tek do sinoć (usredsređena na divnim knjigama iz omiljene knjižare...) a kad sam čitala uvod autor me učinio tako srećnu i ponosnu...
Časopis se zove Strorycafe. Članak je objavljen u broj 12. Jul/Septembar 2016.
Naravno sam odmah tražila dozvolu autora (glavnog autora i odgovornog urednika časopisa), tako da objavim deo članka a on je pristao...
Dakle evo članak o Grčkoj koji me čini srećnu i ponosnu.


Uvodnik glavnog i odgovornog urednika

"leto.. je prilika da se svako od nas posveti nekim svojim malim i velikim uživanjima, da udahne život punim plucima. To nekako po difoltu ide sa morem, morkom kuhinjom, vinima, spricerima, koktelima i sangrijama, i naravno, Grčkom, omiljenom turističkom oazom prosecnog Srbina. Zato smo deo ovog izdanja posvetili ovoj mediteranskoj zemlji, koja je uprkos svim problemima kroz koje prolazi i dalje negde u podsvesti ostala urezana kao prototip mediteranskog raja.
Znate ono - Karirani stolnjak u hladovini masline, papuče na nogama, malo sira, pršute, kalamata, orošena čaša (flaša?) vašeg omiljenog pića ispred vas i pogled na beskrajno plavetnilo.
Zvog nekih stvari vredi živeti!"

Glavni i odgovorni Urednik 
Viktor Čikeš
Executive Editor
Custom Publishing & Special Projects

http://www.adriamediagroup.com/en/story-cafe-2/



Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?