Medeno srce kolačići

Medeno srce kolačići

medeno srce kako ih pamtim... ali samo po ukusu


Medeno srce. Medeno srce svugde...
Kad mi je nekad davno prijatelj pričao da jede ''medeno srce'' na posao nisam ni znala kakav je to kolač ali odmah pamtila srculence što sam jela kad sam bila mala i u bolnici... Bilo je to jedina slatka stvar onih dana... Nekako sam bila sigurna da je meden osrce baš onaj kolačić... Naravno nije se zvao medeno srce ali isto je, mekane srculence da jakom ukusom i prelivom od čokolade, sa nadevom... tako ukusne da još uvek pamtim! Medeno srce skoro u svakom srpskom blog recepata... Medeno srce i u Srbiji, kad sam nedavno konačno probala... ili jela opet, jer to je ukus iz detinjtva... 
Milenin recept bio je pravi izazov, kad sam ga našla mislila sam da moram napraviti da probam ponovo, kad nisam stigla da kupim nekoliko paketića za Grčku.
Ipak ja sam odlučila da malo menjam recept tako da mi podseća medeno srce što sam ja kupila! 
Ja sam kupila one s ukusom meda i nadevom od višanja... kolačić čokoladnog testa i sa prelivom od čokolade...
Znam da soda bikarbona neće uspeti ako nije smesa kisela zato sam je dodala u sok od pomorandža...
Dodala sam klinčića jer ukoliko pamtim to sam čitala u sastojcima... I naravno umesto sećera koristila sam med.

Dakle sastojci ovog recepta su sledeći
  • sok jedne pomorandže
  • kašičića sode bikarbone za kuvanje
  • kašika šumskog meda
  • 2 i 1/2 šolje brašna
  • šolja mleka
  • kašičića cimeta
  • tri klinčića
  • vanilin šećer
  • 25gr crne čokolade za za kuvanje za testo

i još...
  •  oko 50gr crne čokolade za za kuvanje za preliv
  • kašičica maslinovog ulja

A za nadev 
  • 3 kašike marmelade od višanja

U stvari ja sam kupila 100gr čokolade i mislila sam da nije dovoljna količina ali na kraj unisam koristila toliko.

U podsudi mešati kašikom mleko, brašno  i med. U soku od pomorandža dodati sodu bikarbonu i mešati kašikom. Dodati sok u prvu posudu. Dodati cimeti i prstima rendati klinčice (samo vrh) pa mešati dobro mikserom. Dodati vanilin šećer takođe. Istopiti 50gr čokolade i dodati čokoladu u smesu. Nastaviti mešanjem. Sipati smesu u duguljasti kalup na pek papir i peći na 200stepeni oko 20minuta. 
Ostaviti da se malo ohladi i seći na dve komade (po dužini). Premaziti marmeladu na površini pa ponovo spojiti. Seći na komadice. Istopiti čokoladu u ben mari a dok istopite dodati kašičiću maslinovog ulja. Mešati a posle silikonskom četkicom za kuvanje i kolače premaziti čokoladom. Dva i tri puta ili više... ako imate više čokolade možete stapićima da umočite čitav komadić kolačića u čokoladu pa da ih ostavite na pek papir sve dok čokolada se ne ohladi, u frižideru. 

Iskreno ukus je skoro isti kao original medeno srce... Rekla bih baš isti ali možda bolje uživam kad je u obliku slatkog srculenca i to u Beogradu. 
Dodala bih malo domaćeg likera od višanja što mi je gospođa Harula dala ali dvoumila sam se, jel da premazim time kore ili da dodajem u glazuru... .
Ovaj recept ke tako tacan...sad razmisljam da kupim odgovarajuce kalupcice u obliku srca da pravim tacnije!
Otkrila sam da je medeno srce posni kolac... jos jedan izazov, sledeci put bez mleka....

3 коментара:

  1. Draga moja, ne mogu da ti opišem koliko mi je drago što ti je blog vidljiv! Ti imaš divne recepte. Ovih dana planiram da pripremem tvoje urme u čokoladi, još od kada sam pročitala tvoj recept, spremam se da ih pravim, ali me obavezno nešto spreči. Što se tiče tvog medenog srca, verujem da je fenomenalno po sastojcima i načinu na koji si pripremala. Volela bih da na svojoj stranici podelim ovaj tvoj recept, kao isproban i modifikovan. Postavila bih link koji vodi ka tvom blogu, ako se slažeš. Postoji varijanta posnog medenog srca, isprobaću jednom prilikom i objaviću, a verovatno ćeš i ti da osmisliš recept, sobzirom da si majstor za kombinacije. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavežno pravi one čokoladice sa urmama... Lako i brzo se prave! Elegantno izgledaju i ukusne su i zdrave!
      A sad ne razumem šta kažeš tačno, koji recept želiš i na šta tačno misliš? Da praviš moj recept i da staviš link ili da dodaješ link do ovde iznad tvoje medeno srce? ne razumem ,objasni mi bolje i odgovoriću ti! :)
      P.S. Šta znači reč modifikovan?

      Избриши
  2. Da li mozda mislis da ispod tvog recepta dodajes link do ovde i da znaci da sam ja pravila tvoj kolac? Ali ja nisam pravila tvoj recept, samo dobila zelju a posle videla dosta raznih recepata za medeno srce i pravila moj recept tako da lici na ono sto sam jela u Beogradu.ovo nema ni secera ni pekmeza.jel ti mislis da treba da stavim link do tvog recepta tamo gde pisem milenin recept je pravi izazov? To mogu :-)

    ОдговориИзбриши

šta vi mislite?