Super zabavna dečija torta za rođendan dečaka ili devojčice

Super zabavna dečija torta

Torta sa dekoracijom od čokolade i smarties, sa čokoladnom nadevom i patispanjem sa ukusom kokosa.
U ovoj zemlji leti je tako vruće da kad mal oduva vetar a temperatura ide od 35 mislis da je jesen...
Kasnije sunce ponovo greje...
U ovakvoj vrućini ne bih mogla da sedim satima u kuhinji da budem pravial moje domaće kreme za tortu... Ta prelepa i zabavnog izgleda torta može da se pravi i sa domaćem nadevom. Ipak ja sam odlučila da je pravim instantnim kremama.

Za patispanj ja sam koristila 
3 kašike mekanog brašna
3 jaja
100gr šećera
2 vanilin šećera
2 kašika suvog rendanog kokosa
kašičica pračka za pecivo
2 kašike kakao-a
malo vode, oko 50ml

Penasto umutiti mikserom žumance sa šećerom i vanilin šećerom sve dok ne dobiti kremastu masu. Onda malo po malo dodati vodu, zatim malo po malo brašno i prašak za pecivo. Mešati mikserom. U drugoj posudi umutiti belance i malo soli sve dok ne dobiti ''sneg''.  Kašikom lagano umešati sneg sa prvom smesom. Smesu izlijte na pleh veličine 30*40 na papir za pečenje i peći u zagrejanoj rerni na 180 stepeni za najviše deset minuta.
Patispanj seći na 4 komade. 
Svaki sloj premaziti čokoladnom kremom osi monog četvrtog. Dekorisati šlagom.

Spremila sam čokoladnu kremu paiseri kako piše na pakovanje... meni trebalo sa dodajem samo 400ml mleka i da mešam mikserom za pet minuta.
Za garni/dekor kao biljni šlag meni trebal osamo 100ml mleka pa da mešam mikserom za pet minuta.

ali 
ako ne volite ovakve kreme onda koristite
200gr crne čokolade za kuvanje 52% kakao-a
200ml neutralne pavlake 35% masnoće 
kašičica meda
Za još zdraviju verziju umesto pavlake koristiti grčki jogurt, 10% masnoće. Tad nije potrebno koristiti med.

Istopiti čokoladu.
Umutiti pavlaku sve dok ne bude šlag. U čokoladu malo po malo dodati šlag i mešati lagano. Na kraju dodati malo meda. 

A za dekoraciju
Umutiti 200ml neutralne pavlake sve dok ne bude šlag. Ostaviti mal ou friđideru pa dekorisati tortu po želji.

Na papir za pečenje napraviti poželjnu dekoraciju istopljenom čokoladom pa čuvai u zamrživač za deset minuta. Dekorisati tortu.
 Uskoro još slika...
Tortica izgleda prelepo i ovako.
Super je!


Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?