Tatina piletina

Piletina sa krompirima u šerpi kako tata zna.


Tata kuva piletinu.
Još jedan recept grčke tradicionalne kuhinje...

Sastojci
  • 1/2 piletina iseckana na komade/porcije
  • 5 krompira sredne veličine
  • 2 svežih zrelih paradajza, rendanih
  • malo soli
  • malo bibera 
  • glavica crnog luka sitn oiseckana
  • malo maslinovog ulja

Oprati piletinu. U ekspres lonac dinstati crni luk  i piletinun u maslinovom ulju pa dodati paradajz. Posoliti i pobiberiti. Dodati vodu sve dok ne prekrije piletinu. Poklopiti i kuvati za pola sata (najviše) u umerenoj temperaturi. 
Dok se pravi piletina u tiganju pržiti krompire iseckane ovako nekako velike, mislim veće od običnih prženih krompira ali nemojte pržiti puno već da se lepo porumene sa svih strana. Izvaditi krompire sa tiganja. Skinuti piletinu sa vatre pa dodati krompire i kuvati u laganoj vatri  za desetak minuta najviše.
Piletina treba da bude vrlo mekana...



3 коментара:

  1. Odlicno je, ja nekad pravim piletinu u pretisu, ali ne ostavim je vise od deset petaest minuta da se kuha kad pretis prosisti... odlican recept tata zna najbolje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sta to znaci "kad pretis prosisti"???

      Избриши
    2. Kad sam pisala recept sama sam se pitala da li je pola sata puno a kuvar mi je rekao da je mozda pola sata u eksres lonac previše ali takav je recept, piletina treba da bude tako mekana da sama može se odvojiti od kostiju. Tako je kuvala moja baba.

      Избриши

šta vi mislite?