Salata sa breskvama

Salata od spanaća i svežeg bosiljka, sa breskvama.


Prvi put breskve u salati. Kombinacija sa bosiljkom ispala je jako ukusna!
To je već drugi put što probam sveže voće u mojoj salati, a tek prvi put što dodajem breskve! Nikad ne bih mislila da dodajem breskve u salatu, ali danas sam imala dosta svežeg bosiljka genovese pa sam potražila u netu kako mogu da ga koristim... Videla sam nekoliko recepata gde se kombinuje sa breskvama. Ipak ne bih pekla breskve sa mesom... ja sam imala sam nekoliko spanaća pa mislila sam da pravim jednu salatu od 3 sastojaka. Koristila sam ove ravne breskve što imamo u zadnje vreme u Grčkoj, one su nešto neutralnijeg ukusa od ostalih, mislim nisu nimalo kisele već slatke su a unutrašnja boja im je bela. Ja ih zovem UFO! :D Zato što liče na UFO. Koristila sam baby spanać. Dodala sam 1 breskvu isečkanu na komadice.

Ispalo super! Ponoviću!

Oprati i seći prstima spanać i bosiljak. Oprati i seći breskvu pa sve mešati dobro u posudi. 

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?