Panakota sa lavandom, medom i borovnicama

Panakota smirujućeg ukusa sa lavandom, prelivena sa medom i sa suvim borovnicama.

Nije prvi put što pravim Panakotu sa lavandom. Ipak, ova današnja kombinacija daje sasvim drugačiji ukus ovom desertu i sad sam uverena da sam bila u pravu....


Od kad sam pravila onu panakotu sa domaćem prelivom od nektarina ja sam odmah mislila da bi panakota sa lavandom bila ekstra ukusna i sa medom....
Danas mi je preostala malo nautralne pavlake, immala sam nekoliko listića želatina pa sam probala...
U pravu sam bila! Ovaj desert je lagan, smirujuće ,sa blagom aromom... plus ima borovnice koji daju extra ukus, snagu i dosta kalcijuma!!!...
Dakle ovo je slatkis pun kalcijuma! :-) 

Količina sledećih sastojaka daje nam 2 porcije.

Sastojci
100ml nautralne pavlake za kuvanje, 35% masnoće
200ml mleka
kašika i 1/2 kašike šećera u prahu
kašičića suve organske lavande
3 listića želatine
malo meda
nekoliko suvih borovnica.

Staviti listiće želatina u posudu sa hladnom vodom jedno po jedno! Ostaviti ih da se omekšaju dok spremite panakotu.
U šerpicu sipati melko i neutralnu pavlaku i mešasti dobro. Dodati šećer i lavandu i zagrejati ali stalno mešati. Kad počne da vri... ili bolje mal opre nego što da vri... skinuti sa vatre, koristiti cediljku i sipati smesu -bez lavande- u drugu posudu. Vratiti čistu vruću smesu u šerpicu pa dodati listiće želatina jedno po jedno stalno mešajući kašikom sve dok želatina se ne vidi u smesu. Koristiti cediljku i kroz cediljke sipati u šolje. 
Ostaviti da se ohladi u frižideru sve dok se ne zgusne, to će trajati oko 2-3 sata.
Servirati sa medom na vrh i sa suvim borovnicama. 
Veoma ukusno.


Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?