Dutch zucchini with mex filling

Holandske tikvice sa mex nadevom

U samoposluzi sam našla  zanimljive tikvice iz Holandije
a mada mi je kuća puna od domaćih tikvica odlučila sam da ih probam. Možda su te rešenje... možda ću ovako voleti tikvice.
Kod nas u Grčkoj tikvice izgledaju drugacije, manje su i svetlije su boje. Ipak imamo i takve, slične holandskim ali prava su retkost. Ove holandkse tikvice dugačke su i više liče na krastavac nego našim domaćim običnim tikvicama. Nisam nikad probala takve. Evo prilike. Izgledaju tako fine da imam utisak da mogu da ih jedem i sveže, nekuvane, u salati. Ali to ću probati drugi put.
Danas sam odlučila da ih napunim mex nadevom... ali bez pasulja... samo dva vrsta mlevenog mesa, paprika, kukuruz i nešto više bibera... Na vrh ne bih dodala bešamel već cheddar sir.
A sad kako je ovaj recept mediteranski kad koristim tikvice iz Holandije? Pa, mediteranska kuhinja nije ona koja koristi samo domaće proizvode ali ona koja se bazira na konzumiranje dosta povrća i voća, više riba nego mesa, i naravno kombinuje sve zdrave namirnice za najukusniji rezultat! Lagana i neodoljiva. Mirišljava i zdrava! Baš kao grčka kuhinja koja je deo mediteranske kuhinje, možda najpopularnija... a ako ne , sigurno najukusnija i najzdravija!! 
I uvek zapamtite... Uvek ma uvek.... samo MASLINOVO ULJE! Extra devičansko maslinovo ulje!!

Dakle, za ovaj recept treba imati sledeće
  • 3 holandske tikvice
  • so
  • biber
  • začinska mlevena paprika, slatkog ilil ljutog ukusa po želji.
  • 400gr mlevenog mesa, mix svinjskog i telećeg mesa
  • rogač paprika iseckana na male kockice
  • crni luk sitno iseckan
  • 3 kašike zrna slatkog kukuruza
  • kašika pelata
  • svež rendan paradajz
  • maslinovo ulje
  • 220gr cheddar sira.
U tiganju u maslinovom ulju dinstati mleveno meso pa dodati crni lu ki papriku. Pozačinite biberom i mlevenom paprikom. Mešati dobro. Dodati paradajz i pelat, mešati i ostaviti par minuta da se kuva pa zatim dodati malo vode i mešati dobro, ostaviti da se kuva. Ako želite možete dodati i malo sitno iseckanog svežeg peršuna, ja sam htela ali zaboravila sam... Malo pre kraja dodati kukuruz, ja sam koristial iz konserve nekuvano ali oanj koji se zagreje tako da bude bezbedno za konzumirnaje u salatama. Ipak uvek kuvam na kratko kad ga dodajem u jelo.. Ja ga uvek ocedim pa dodajem u nadev.
Dok spremite nadev oprati i očistiti tikvice. Seći na dva dela ili ne. Premaziti unutršnji deo malsinovom uljem i posoliti. Peći u zagrejanoj rerni na 220stepeni svedok ne omekšaju. Zatim napuniti tikvice nadevom, pažljivo, kašikom. Na vrhu dodati sir pa ponovo peći na kratko sve dok sir ne topi lepo na površini.
Servirati uz grčki jogurt!





Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?