Slomljeno srce keksići

Slomljeno srce keksići...

Keksići od crne čokolade i braon šećerom.
Sa ukusom pomorandža i cimeta...



Kao da imaju konjak ili nešto slično...

Nemoj dati ni komad njemu što te rani/ ranio, bolje je napraviti sebi slomljeno srce keksice nego dozvoliti drugima da ti slome srce...
Lepše izgleda ovako ovaj keks nego jednostavno kao obični krug...
Znam da to su pravili skoro svi ali ove moje nisu sočne unutra kao nekuvane, već kao kolač su ispale i veoma sam srećna zbog toga!
Razlog što sam ovako napravila i zvala te keksiće je ono što nisam znala pravi prevod na srpskom jeziku :) za reč što m koristimo kad pričamo o takvim keksićima... a ona reč što mi koristimo znači ovako... kao kad kažemo slomljeno srce... pa ja sam mislila Zašto da ih ne napravim u obliku srca? To nikad nisam videla. I eto!
Oduševljena sam!

Sastojci
100gr braon šećera
125 istopljene crne čokolade za kuvanje 72% kakao-a
2 jaja
80gr putera u sobnoj temperaturi i iseckan na komadice
250gr brašna
1 kašičica praška za pecivo
rendana korica jednog pomorandža
malo cimeta
vanilin šećer
1/2 šolje šećera
1/2 šolje šećera u prahu

U posudu staviti jaja, koricu poomorandža i braon šećer pa umutiti mikserom. Dodati vanilin šečer, istopljenu čokoladu (ja dodajem cimet u čokoladu dok se topi u ben mari...) i puter i nastaviti mešanjem. 
Dodati malo po malo brašno i prašak za pecivo i mešati drvenom kašikom. Smesu ostaviti u frižideru da se ohladi i čokolada i puter stegnu.
Za sad smesa izgleda kao mus od čokolade ali uskoro će biti tvrda i trebaće vam kašika ili kašičica da uzmete mal ood smese u ruci pa da napravite kuglice.... Ili duguljastu rolnicu kojoj ćete dati obliku srca...
ili samo spojiti dve komadice da budete napravili oblik jednog srca...
Zatim uvaljati svaki keksić u šećer pa u prah šećer i lepo rasporediti na pleh na papir za pečenje dok su još hladne a rerna već zagrejana i peći na 180 stepeni za desetak minuta.

Volim što je ispalo kao mekan kolač unutra!
Ima još, napravićete oko 35 keksiće.
I želim vam slomljeno srce da bude samo komadić slatkog keksića a da nikad nemate srce slomljeno...

2 коментара:

  1. divni su ti kolacici, I ja ih pravim, ali posebno mi se dopada kako si ih nazvala....

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno!:-) Srecna sam sto vam se dopada naziv. meni se svidja sto su ispali kao kolac a ne socni, ne bih jela kad bi bili socni, mislila bih da su nepeceni!

    ОдговориИзбриши

šta vi mislite?