Ruža kolač ili kolač sa prugama

Ruža kolač, kolač sa prugama ili ''zebra'' kolač sa cveklom... Zovi ga kako god želiš ali to je kolač sa crnom čokoladom i cveklama!


Bolje ne... Nemoj da ga zoveš kako god želiš, ovde je moj blog! Taj kolač se zove Ruža kolač ili kolač sa prugama


i pravi se od crne čokolade i cvekla.






Sastojci
  • 280gr brašna
  • 150gr margarina, istopljenog.
  • 150gr šećera
  • 2 kašičica praška za pecivo
  • 2 vanilin šećera...
  • 50gr crne čokolade za kuvanje 72% kakao-a, istopljena na ben mari.
  • 2 cvekla oljušćenih i iseckanih na male kockice.
  • 120ml mleka
  • 2 jaja
  • malo maslinovog ulja.
  • prstohvat soli.

U rerni na pleh na pek papir staviti cvekle, preliti maslinovom uljem i posoliti pa peći u zagrejanoj rerni sve dok ne budu mekše, tj. oko 15-20 minuta. Zatim staviti u multi mleko i cvekle i mleveti dobro. Umutiti margarin i vanilin šećer (vidi se na slici koliko je mala količina kod nas...) sa šećerom. Dodati jaja jedno po jedno. Dodati malo po malo brašno&prašak za pecivo kroz cediljke i mešati lagano drvenom kašikom. Dodati mleko sa cveklom. Boja je super Wow idealna! Kako bih htela da ostane ovakva i posle pečenja ali na žalost nije! Podeliti smesu na dve posude a na jednu dodati istopljenu čokoladu. Mešat dobro kašikom tako da bude ta smesa potpuno čokoladna. 
U kalup 24cm staviti papir za pečenje a u centru sipati malo od pre ružičaste smese. U centru toga sipati mal ood čokoladne smese i.t.d
Moram prihvatiti da moje smese nisu bile puno tečne pa zato nisam mogla ovako da nastavim posle tri puta pa sam sama dodala oko testa čas ružičastu i čas čokoladnu smesu tako da ide testo ka ivicama kalupa. Nema veze, ispalo lepo.
Kolač sam zvala Ružu jer podseća na mene na ružu kako sam ga videla pre pečenja... 
Kolač peči u zagrejanoj rerni na 170stepeni sve dok ne lepo porumeni i kad stavite u centru nož, nož izlazi bez tragova testa. Znači oko 40 minuta....




Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?