Najpopularniji postovi???

Najpopularniji postovi??? A vi? Da li imaju vaši recepti 431.000 preporuka???

Kad odaberimo da koristimo gadget Najpopularniji postovi i da pokažemo čitaocima koji su recepti i postovi najposećeniji
onda ono što se javi nije baš istinito! Na primer kod mene prema gadgetu su najpopularniji svih vremena Cureki, Ekmek, Fanuropita, Korpice od bele čokolade i malinama..., Carska pita sa maslinama, Suvlaki... no kad pogledam koliko imaju poseta drugi postovi vidi se da Pljeskavice od tikvica ili patlidžana imaju veći broj poseta... Takođe posetioci najčešće se vrate ovde da pogledaju kako se pravi pečenja jaretina, pohovana piletina u rerni.(14.000 ljudi su preporucili ovaj recept u google-u)..Tirokafteri... bajadere, Brownies sa prelivom od malina.
Mus od čokolade sa grčkim jogurtom je pravi hit a Pikanta pašta takođe. 
A šta da kaže, o testeninama u rerni sa pavlakom a ko može ignorisati one krompire... više od 22.000ljudi su preporučili u netu!!! Ravani Čokoladni se nalazi među najomiljenijih takođe. Karidopita... sa čokoladom ili ne... je još jedan tradicionalni kolač koji je jako popularan u mom blogiću.
Njam, Punjeno rolovano pileće meso! nisam očekivala da ćete toliko voleti!

Ne znam kako je to moguće ali tako je.
Zato kod mene u blogu nema ovaj gadžet. Zato što laže. 
Takođe ja sam primetila da imam dosta postova koji su preporučeni drugima preko google+, ima dosta recepata koji imaju već nekoliko hiljada takvih glasova... Ne znam ko ste vi koji ovako volite te recepte ali Hvala vam puno! 
Na primer post kako sam ja napravila bajadere ima do sad 26.247 glasova! 
Pohovana piletina u rerni ima ih 14.020!!!
A boranija sa mesom...24.521 preporuka! Vau!!!
Piletina lemonato... 24.521 takodje! :-) 
Neverovatno ali istinito!
A pogodite! Ljudi su konacno otkrili kako se pravi prava grcka Spanakopita! Taj recept ima vise od 24.000 preporuka! Bar oni 24.000 nece vise praviti spanakopitu pogresno! 
Srećna sam i iznenađena zbog toga. Kad posetim druge blogove koji se smatraju popularnii čuveni a autori omiljeni i pogledam da proverim koliko imaju takvih predloga vidim nula! :)
Ima i kod mene nula ali ima i nekoliko hiljada....
Dakle, baš me briga šta radei šta kažu oni drugi, ja sam srećna što volite moje recepte, nadam se vi koji se tako često dolazite i gledate recepte da ste nekad probali i da ste zadovoljni rezultatom. Nadam se takođe da ako ste odlučili da napravite nek irecept da ste koristili extra devičansko maslinovo ulje jer samo tako recept biće ukusan!
...
A ko ste vi koji dolazite tako često i gledate ove recepte? Zašto ćutite? 
Nema veze što ćutite, samo se nadam da ste jeli recept i želite ponovo. 
Nadam se da ih gledate zbog dobrog razloga! 
Sigurno kad ih tako često posetite onda su vama bar interesante!
Ljudi takođe vole da gledaju recepte vrlo jednostavne, kao na primer onu Salatu od ljubičastog kupusa,... To sam primetila, da moji pisetioci vole takve jednostavne recepte, recepte o kojima nisam bila baš sigurna da li da objavim ili ne... Ali eto, moji posetioci vole ih.
17764 preporuka za moj cizkejk? Da.
Vau! Moj rizoto sa sipama ima > 431.000 preporuka! Nemoguce! Hvala!
Kuvarica GR.

P.S. broj preporuka moguce je da se menja vremenom. To su bili brojevi kad sam napisala ovaj post.