Zdrave grickalice

Šta možemo jesti kad smo gladni a na posao, kad želimo odmah nešto slatko...

Zdrave grickalice... Naravno postoje!
Evo nekoliko predloga.

Pop corn/Kokice
Sasvim prirodno! To su samo zrne kukuruza koji se zagreje. Izbegavati pop corn koji se pravi sa puterom ili šećerom. Probajte da ga napravite samo koristeći kašiku maslinovoh ulja. Dodajte malo soli! A pogodite, ja sam tek večeras pročitala da istraživanja su pokažala da samo porcija kokica sarži 70% količina vlakana što je dnevno potrebna čoveku! Vau!

Koštunjavi plodovi
Probajte koštunjave plodove sa medom, ili dodajte ih u posudu sa grčkim jogurtom. To je odlična ideja za doručak ili kad želite da se zasladite posle podne dok gledate tv ili samo se odmarate. Kad ste na posao a nemate meda sa sobom onda slobodno jesti nekoliko koštunjavih plodova jednostavno, možete da ih kombinute sa suvo voćem kao što su suvo gvožđe, suve šljive ili suve breskve.

Suvo voće
Suvo voće je odlična ideja ne samo za ljude koji rade dugo a žele jesti nešto zdravo da se osećaju sitim već i za ljude koji se bave sportovima, teretanom ili plesom zbog toga što sadrže dosta šećera, i ugljenih hidrata potrebne za energiju a i sami su slatki! Probajte nekoliko suvih šljiva ili urmi posle teretana, možete ih kombinovati sa bananom i orasima. Suvo voće je odlična ideja za obrok tokom pauza na posao zato što možete da lako nosite sa sobom. Možete imati nekoliko suvih smokva i badema. Tako će odmah nestati želja za nešto slatko ali nezdravo. 

Banana cips
Banana cips je vrlo zabavna i interesantna ideja. Prvom pogledom deluju kao prženi mada su samo sušene kriške plodova banane. Šteta što nemam slika da objavim! Probajte organske, one su još ukusnije!

Gčki jogurt
Grčki jogurt! Kako sam srećna što mogu jesti svakodnevno! Postoje toliko ukusa da odaberite! Mada dobro je znati da grčki jogurt sa ukusom sadrži šećer a nije baš originalan grčki jogurt već to se zove desert grčkog jogurta! Ipak, bolje je jesti ovo nego druge gotove kreme čokoladne ili ne koje su puno kalorične! Takođe... bolje je jesti one kreme nego komad torte iz poslastičarnice ili bilo koji slatkiš koji se prodaje u poslasticarnicama! Ovako izbegavate veliku količinu putera i dosta šećera!
Probajte grčki jogurt 10% ili 2% masnoće, to su i najbolje. Probajte kombinaciju grčkog jogurta sa medom i orasima ili sa omiljenom voćem! Ili čak sa suvom voćem! Ili integralnim pahuljicama! 
Možete dodati grčki jogurt u Smoothie da ga pravite kremastiji i zdraviji!

Zeleni čaj
Čaj nije grckalica nego napitak ali ja sam otkrila da kad želim čokoladu a umesto da kupim čokoladu pijem zeleni čaj.. tad taj osećaj nestane! A ja se osećam lepo, mirno, zdravo.
Crna čokolada je još jedna zdrava grickalica kad se jede u normalnim, malim količinama.
I zapamtite, zdrava ishrana je ona koja sadrži sve, čak i slatkiše... ali u normalnim količinama. 

Ma da, sve ovo o čemu sam napisala je sasvim prirodno!
Prijatno!


2 коментара:

šta vi mislite?