Punjene čokoladice sa urmama ili šljivom, bombice sa urmama i čokoladne pločice

Punjene čokoladice sa urmama ili šljivom, bombice sa urmama i čokoladne pločice...


Danas ima puno razloga da častim i da budem srećna!
To su nekoliko čokoladice i mini slatkiše što sam napravila!
Punjene čokoladice sam do sada pravila sam sa suvim šljivama pa možete za ovaj recept koristiti suve šljive umesto suvih urmi.
A što se tiče ove male bombice to je novi recept, otkrila sam slućajno sinoć u netu kad sam tražila neke druge informacije o urmama... Ipak našla sam recepte veoma komblikovanjijm, sa medom, sa puterom, sa drugim plodovima takođe... ja nisam htela da trošim sve moje urme da pravim nešto koje nije sigurno kako će ispasti... Probala sam jednostavnije, samo tri sastojke i eto, gotovo, mekano i veoma slatko, već kalorično ali i prava vitaminska bomba! Zato ih zovem bombice sa urmama.
A na kraju, sa čokoladom što mi je preostala, napravial sam neke čokoladne pločice što sam videla u poslasticarnici gde radi moja mama a od tad sam videla slične i na slikama u netu. 
I još nekoliko običnih čokoladica, naravno ,to su sad obični kad sam danas pravila toliko varijacija!
Ukupno sam koristila 200gr crne čokolade za kuvanje 56% kakao-a i 120gr bele čokolade za kuvanje.

Sastojci za bombice sa urmama
  • šoljica badema, neslanih i nepečenih, oljušćenih
  • 15 suvih urmi bez koštica, sitno iseckanih
  • 2 kašike tople vode
  • malo rendanog  kokosa
  • malo cimeta
U Multi mleveti urme sa bademima, cimetom i vodom. Rukama napraviti kuglice pa uvaljati ih u kokos. Ostaviti u frižideru!
To je sve! Od te količine sam samo dobila manje od 10 kuglica ali to je meni dovoljno! To su već 15 urmi! Zamislite koliko vitamina B, E i Kalcijum dobijete samo jednom bombicom! Vau! Plus antibakterijsko dejstvo cimeta! ;)
Ukoliko vam se ne dopada kokos uvaljati bombice u susam!
Ako želite da bombice ispadnu malo tvrde onda dodati malo keks u multi takođe.

Sastojci za punjene čokoladice sa urmama ili suvim šljivama
  • 10-ak urmi, suvih i bez koštice
  • nekoliko badema i oraha, nepečenih, neslanih.
  • malo cimeta
  • 200gr crne čokolade za kuvanje 56%kakao-a (Nisam koristila 200gr čokolade za toliko urmi ali ovom količinom čokolade napravila sam još mini čokoladica...)
  • malo cimeta.
a za dekoraciju
  • malo suvog rendanog kokosa 
  • malo bele čokolade za kuvanje

Orasima ili bademima napuniti urme ili šljive pažljivo. Umočiti ih u istopljenu čokoladu (cimet sam dodala u čokoladu) kašičicem a viljuškom izvaditi ih i rasporediti ih na papir za pečenje pa ostaviti ih u frižideru sve dok čokolada ne stegne/ohladi. 
Zatim ako želite dekorisati ih belom istopljenom čokoladom za kuvanje ili kokosom! Ostavit iu frižideru sve dok čokolada ne ohladi.
Kombinacija urmi sa crnom čokoladom je vrlo dobra, nisam bila sigurna kakva će biti ali sviđa mi se! Meni podseća na čokoladu sa rumom!
Ako koristite šljive umesto urmi onda je rezultat još slađi!

Sastojci za čokoladne pločice
  • Istopljena cnrna čokolada 56% kakao-a 
  • u avanu sa tučkom sam mlevela nekoliko semenki suncokreta, nekoliko pistaćija, nekoliko badema, nekoliko oraha.
  • nekoliko suvih brusnica
  • malo cimeta (dodaje se u čokoladu dok se topi u ben mari.)
Kašičicom staviti istopljenu čokoladu na papir za pečenje na ravnoj površini. Čokolada ne sme da bude ako vruća, zato kad se istopi u džezvi staviti džezvu u posudu sa vodom da se ohladi. Na površini dodati malo od smese badema/oraha i sl. Seći prstima suve brusnice pa dodati ih na površinu takođe. Ostaviti ih u frižideru sve dok čokolada ne ohladi.
Lako i lepo izgleda! Veoma elegantno i jednostavno, plus zdravo! 
Uživajte!

P.S. Preostala je mala količina čokolade pa ja sma pravila nekoliko mini čokoladice u silikonckim kalupićama!




11 коментара:

  1. Divno izgledaju i drago mi je da je blog ponovo dostupan za citanje.:))

    ОдговориИзбриши
  2. Fenomenalno! Ne bi mogla da se odlučim koji kolačić bih prvi uzela. Odlične ideje imaš, svaka čast!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga Milena! Hvala na svim komentarima! Pa, imala sam urme,bademe htela sam da pravim nesto slatko a da se ne trosim ni da se umaram pa eto! Nadam se da pravis i da probas, evo castim te kroz slika! :-)

      Избриши
  3. Pripremala sam ove tvoje punjene urme sa čokoladom. Fenomenalne su!!! Napisaću post ovih dana. Malo sam promenila punjenje ali je suština ostala takva kakvu si ti zamislila. Volela bih da te pomenem u postu i u objavama koje budem delila, sa linkom do tvog bloga. Javi mi da li se slažeš da to uradim.
    Shvatila sam zašto nisam videla tvoje odgovore na moje komentare, zato što nisam uključila dugme "obavesti me" :-) Pozdrav draga moja <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ajoj toliko dugo nisi videla da ti ja uvek odgovaram? zelela bih da vidim šta si dodala u recept, zaniljivo kad si nešto menjala, Vidiš kako je super recept i tako jednostavan!? Ok, možeš reči gde si videla recept i da staviš link, hvala što me obavestiš o tome! I da mi pokažeš i link u društveni mmrežama gde ćeš da objaviš da vidim i ja :) Sladak dan ti želim!

      Избриши
  4. Napisala sam post i spremam se da ga objaim. Proslediću ti link sa svih društvenih mreža. Pozdravljam te draga moja <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala. Ali ok je i bez linka do ovde, jer mislim da je drugačiji recept! Nema problema ovako ili drugačije, hvala ti puno što si tako ljubazna! :) Ukusno te pozdravljam i ja!

      Избриши
  5. link za fb objavu - https://www.facebook.com/pepitoitufne/

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100000561074398

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidim, vidim :) I one rum kuglice u reklami su isto lepe, ukusne deluju takođe, što ih ne praviš kad imaš onaj rum šećer??? Veoma slatko izgledaju i tvoje urme, kao igračke :)

      Избриши
    2. Onaj drugi link što mi šalješ ne mogu videti šta je, piše ne može da nađe stranicu.

      Избриши

šta vi mislite?