Moć biljaka - antiseptične kupke

Kako sam rešila upalu biljkama

Pročitajte pažljivo, titul članaka nije Kako rešiti upale već kako sam ja rešila upalu.
Dakle to nije savet lekara već iskustvo/savet stučnjaka za biljke...
Zahvalana sam što među ostalog ja sam studirala Botaniku pa dobro znam o lekovitom dejstvu raznih biljaka.
Nedavno sam se suočavala sa problemom na nožni palac. Jak bol koji ne dozvoli slobodno i prijatno šetanje pa onda crvenilo i oteklina se jave pa zaboravi štiklice. 
Nije bio nokat koji se pogrešno raste u pitanju, već ne znama kakva moguća infekcija. Sreća zahvaljujući moje znanje ja sam uspela da sama rešim problem što pre a kad sam konačno išla kod hirurga on je rekao da ne zna kako je bilo ali trenutno nema upale! Znala sam da ja bih to rešila ranije od njega! :D
Dakle, koje su mi biljke u kuhinji koje mogu da pomognu? Osim toga što ih svakodnevno koristim u mojoj ishrani  sad je bilo vreme i da budu deo domaćeg Spa... Kamilica, Žalfija, Lavanda i Mastiha... 
Hmm, tamam za kupke prirodnim sastojcima!
Mislila sam da je dobra ideja- ako ne baš hitna- da napravim antiseptične kupke koristeći biljke koje već postoje u raznim preparatima apoteke... Biljke koje deluju odlično protiv bakterija, gljiva, mikrobije, upale i gnojenja...Biljke koje deluju smirujuće i pružu zdravu hidrataciju. 
Poklonila sam sebi takve kupke dva puta dnevno u roku od 5 dana a problem se rešio! Nije mi trebao antibiotik ni operacija, niti ikakva krema iz apoteke....
Da li vi verujete u moć prirode?

Kupka 1
Kamilica- Lavanda-Mastiha
U maloj šerpici skuvati kesicu čaja od kamilica, kašicica suve organske lavande i dodati 2 suze od mastiha u prahu. Skuvati do 100stepeni, sve do kvoda ne vri! Koristeći cediljku sipati ovaj čudesan čaj u lavor gde ćete staviti vaše noge. Dodati mlaku ili hladniju vodu sve dok ne bude voda mlaka, kad koža pati od upale ili bubuljice/akne i sl. ne smemo da peremo vrućom ni hladnom vodom, već ona odgovarajuća je mlaka voda. Noge treba da ostanu u vodi za desetak minutica, sve dok voda ne ohladi. 
Nemojte oprati noge vodom posle toga već odmah brišite nežno čistom peškirom. Nositi čiste čarape svaki put!
Za bolje rezultate dobro je imati piling tretmanu pre kupke, to će vam pomoći da se više opuštate i da se smirite za duže vreme. Samo nemojte staviti piling kremu/smesu na površinu kože koja pati od upale. 

Kupka 2
Kamilica-Žalfija-Lavanda
Kesica kamilice-kašika suve Žalfije kašicica suve organske lavande.
Ponoviti proceduru prve kupke, koristiti cist lavor.



Važno je koristiti cediljku da budete sipali ovu smesu u lavor gde ćete staviti noge. Male grančice biljaka što možda sami ne vidite moguće je da rane kožu/deo koje pati.

Da dajem sebi više snagu i da više ojačam organizam protiv upale popila sam svakodnevno zeleni čaj, kamilicu, žalfiju. NE sve u jednoj šolji već 1 šolja zelenog čaja u jutro... 1 šolja žalfije pre spavanja... i.t.d.
Ja sam takođe dodala na prst 2 kapice Betadin solution 2 puta dnevno, ali to sam radila samo dva dana. Betadine solution sadrži Povidone lodine 10%.
I PONAVLJAΜ: Nisam lekar, to je samo moje iskustvo i znanje Botanike...
To je članak za mene da pamtim, nije lek. 

KuvaricaGR-Hirurg:1-0.




Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?