Kakao keksići sa bademom

Cocoa & Almond biscuits

Nešto poput gđo.Vula keksići...

Supruga mog kolega je nekad pravila -i verujem da još uvek pravi- kakao keksiće sa bademima... zato što je on nekad nosio paketić na posao i pružio i meni da probam, one keksiće... njemu najomiljenije! Otvorio paketić aluminjskog fojla i otkrio keksiće kao da su pravo blago! Naravno ja sam kasnije tražila recept a ona mi je naravno dala, ipak ne mogu naći ovaj papir gde sam napisala recept! Šteta. Ali naći ću. Sigurno je ona pravila sa puterom ali ja danas objavim recept sa uljem. Njeno ime je Vula.

Sastojci
  • 100ml ulja, maslinovog ili suncokretovog
  • 100gr šećera
  • vanilin šećer
  • prstohvat soli
  • 2 kašike badema, nepečenih i ne-slanih, oljušćenih, krupno iseckanih.
  • 1 jaje
  • 200-300gr brašna
  • prstohvat praška za pecivo ili 1/2 kašičica ako ih volite mekše.
  • kašika kakao-a u prahu

Šećer sam mlevela u multi jer nisam imala šećer u prahu. 
Sve sastojke osim brašna staviti u posudu i mešati prstima. Dodati brašno sve dok ne dobijete smesu od koje možete da napravite kuglice.  Oblikovati keksiće po želji pa ih lepo rasporedit ina pleh na papir za pečenje i peći u zagrejanoj rerni na 180stepeni za desetak minuta. 



Σήμερα είναι γιορτή και τα σπάμε!
Τα γλυκά αύριο!


Χρόνια Πολλά Biskoto!
pogledajte takođe
mini muffins







Cocoa & almond biscuits

Ingredients
  • 100ml sunflower or extra virgin olive oil
  • 100gr sugar
  • vanilla scent
  • a pinch of salt
  • 2 tablespoons of almonds, peeled, raw and unsalted Chopped in a food processor.
  • 1 egg
  • 200-300gra all purpose flour
  • a pinch of baking powder or 1/2 of a teaspoon if you want the biscuits to turn out soft.
  • a tablespoon of cocoa.
Put all the ingredints in a bowl but finally add flour little by little till you will be alble to form small balls within your hands. Press them so that they will be flat or make rolls and gine them the shape you like. Bake them in a praheated oven for ten minbuntes at 180C on a baking sheet.

2 коментара:

  1. Lepa ideja za doručak. Brzo se sprema a uz to je i ukusno sigurno.

    ОдговориИзбриши
  2. :) Obožavam napraviti zdrave keksice za doručak!

    ОдговориИзбриши

šta vi mislite?