Venčići sa nadevom koštunjavih plodova, suvih šljiva i meda.

Venčići sa nadevom koštunjavih plodova, suvih šljiva i meda


Da li je ovo Cureki? Pa bez mahlaba ne mislim... A jel baklava? Ma kakva baklava bez kore??
Jel hleb sa nadevom? Ma hleb nema takvog ukusa... Ok shvatila sam, to je curekobaklava! :D
Venčići slatkog mirišljavog hleba sa nadevom od koštunjavih plodova, suvih šljiva i medom!!!



Sastojci

Za testo će vam trebati 
  • 1/2kg brašna (ja koristim za Cureki ili bar mekano)
  • 120gr šećera
  • 2 jaja
  • 100ml mlakog mleka
  • 8gr suvog instantnog kvasca
  • prstohvat soli
  • 100gr putera (ake nemate slobodno koristiti margarinu)
  • 3 suze od mastihe u prahu
a za nedev će vam trebati
  • 1/2 šolje mlevenih i sitno iseckanih oraha
  • 1/2 šolje mlevenih i sitno iseckanih oljušćenih i ne-slanih badema 
  • kašika braon šećera (Raw Cane Sugar)
  • kašika meda
  • 1/2 šolje iseckanih suvih šljiva
  • 2-3 klinčića, mlevenih/ u prahu
  • kašičica cimeta u prahu
  • kašika prezli
I još...
  • umućeno jaje plus malo vode
  • nekoliko seckanih badema
  • malo braon šećera 

U šerpici sam istopila puter sa šećerom a u posudu sam stavila brašno, malo soli, mastihu i u to sam dodala smesu sa šerpice, mleko i kvasac u sredini, dodala sam umućena jaja takođe. Od toga sam pravila testo i formirala sam loptu. Nisam morala da stavim kvasac u mleko jer koristim instantnu i na pakovanje piše da ne moramo da stavimo ovaj kvasac u vodu ili mleko.Ostavila sam tsto u posudu prekrivenom peškirom i u toplom mestu.
Posle 40minuta sam koristila oklagiju i rastanjila sam komade testa... 
U posudi mešati dobro sve sastojke za nadev kašikom...
Napunila sam filom. Za svak ikomad/venčić ja sam koristila smao kašiku nadeva.  Na ivicama, tamo gde nema nadeva premazila sam umućenom sa vodom jajetom, napravila sam rolat/zatvorila sam strane pa zalepila sam viljuškom. Ponovo sam premazila smesom jajeta/vode. Napravila sam venčić pa sam lepo rastoredila na pleh sa pek papirom. Premazila sam površinu svakog venčića smesom jajeta/vode pa dodala sam badem i braon šećer na površinu.
Pravila sam i jednu rolnicu, isto kao ovde pravim... Samo umesto marmelade sam koristila ovaj nadev. 
Pekla sam u zagrejanoj rerni na 180stepeni mada bih trebala na 170... sve dok ne lepo porumene...
Ostaviti malo da se ohlade u sobnoj temperaturi seći i servirati rolnicu a venčiće servirati ovako...



Nutritivna vrednost suvih šljiva/ Nutritional value of dried plums without stones
100gr suvih šljiva sadrže/100gr of dried plums without stone contains
Porcija od 28gr sadrži/28gr of dried plums contains
Energija/Energy
240Kcal
67Kcal
Masti/Fats
<0.5g
0g
Ugljeni hidrati/Carbohydrates


…Of which sugars
38g
11g
Fibre/vlakana
7.1g
2.0g
Proteini/Proteins
2.2g
0.6g
So(l)/Salt
0g
0g


3 коментара:

  1. Med se koristi za fil, jel tako? Koliko rolnica ispadne od ove količine testa? Pozdrav draga moja <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo Milena i dobro dosla u mom blogicu!
      Od kolicine testa sto pisem dobije se sve ovo sto se vidi na slici.
      To su ukupno 5 komade: 4 sam formirala ovako kao vencice a 1 sam pravila kao rolnicu.

      Избриши
    2. Da, med sam stavila u fil, tj.mesala sa orasima i sl. Htela bih da dodajem malo vise ali nisam jer bojala sam se da ne ispadne testo kao mokro tamo gde je nadev. Ipak ispalo lepo i ukusno, i moze neko da se oseca ukus meda u fil. :-)

      Избриши

šta vi mislite?