Salata od pasulja sa kupusom

Salata puna boja!


Još jedna salata od pasulja!


Od kad sam počela da pravim salate od pasulja ne mogu prestati da pravim nove kombinacije! Veoma sam srećna što sam našla u netu ovaj interesantan preliv što čini moje salate još zanimljivije i ukusnije!

Za ovu salatu sam koristila sos za salate što sam našla u ricardocuisine recipe site. Iskreno ja sam našla ovaj recept prekjuče a od tad sam već napravila tri salate! Za ovaj recept sam opet malo menjala sastojke, tj. nisam dodala onaj shallot a dodala sam jednostavni običan senf umesto onog Dizon-a. Takođe, jasam skatila količine ostalih sastojaka uopšte jer prethodni put mi je preostalo dosta preliva u frižideru...

Dakle, za preliv ja sam koristila

  • 50ml maslinovog ulja
  • malo soli 
  • malo bibera
  • kašičica meda
  • kašičica senfa
  • sok od 1/2 limuna.

Jednostavno, brzo, ukusno!

A za salatu ja sam koristila
  • 1 rogač paprika iseckana na male kockice
  • 200gr pasulja srednje veličine
  • jedan mali komad ljubičastog kupusa rendanog...
  • 3 struka mladog luka sitno iseckanih 
  • 100gr mini cherry paradajza iz grčkog ostrva Samos.

White kidney beans & purple cabbage salad

Well since I started making whit kidney beans salads I cannot stop making new combinations!
Actually I had not eaten white kidney beans for ages! The last time I ate some was over a decade ago!
Thanx to ricardocuisine's recipes for dressings I have already made three delicious salads of white kidney beans within two days and I loooove them! This is the most delicioys and healthy way to get my vitamin B daily doze!
For this yummy multi colored salad I used that French dressing but I used a simple mustard insteas of Dijons and I did not add shallot. I guess I made it simple but I love that recipe!
I love the way honey ''hugs'' my beans!

This salad's ingredients are
  • 200gr white kidney beans
  • a small piece of purple cabbage
  • 100gr of mini cherry tomatos from the greek island Samos.
  • 3 fresh green onions finely chopped
  • red sweet pepper cut into small cubes...


NUTRICIONAL VALUE OF MEDIUM SIZED WHITE KIDNEY BEANS / NUTRITIVNA VREDNOST BELIH PASULJA SREDNJE VELIČINE
100gr
Portion/porcija 70gr
ENERGY/ENERGIJA
314Kcal/132kJ
220Kcal/927kJ
Fat/Masti
1.9g
1.3g
Mono-unsaturates
0.4g
0.3g
Polyunsaturates
1.3g
0.9g
Carbohydrates/Ugljeni hidrati
42.6g
29.8g
Of which Sugar
2.7g
1.9g
Finre/Vlakana
19.6g
13.7g
Proteins/Proteini
21.9g
15.3g
Salt/So(l)
0.03g
0.02g
Fe/Gvožđe
6,88mg
4,82mg

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?