Marmelada od bundeve i kruške sa bademom

Marmelada od bundeve i kruške sa bademom


Marmelada od povrća? Da!
Moderna, ukusna, zdrava!


Danas dok sam sekla bundevu da je pečem pa da jedem sa krmnadlom odlučila sam da pravim marmeladu. U samoposluzi se prodaje marmelada od bundeve, nekad mi je francuskinja pričala o tome da je pravila marmeladu od bundeve i da je bila ukusna... htela bih da je pravim sa jabukom ali jabuke nismo imali. Imali smo kruške a dobro znam da kruška daje super ukus kad se peče, a več odavno želi mda pravim jednu marmeladu sa kruškom ali još uvek nisam...
Juče u poslastičarnici Paul u Kifisia ja sam videla marmelade sa bademima, još uvek pamtim onu marmeladu od kajsija sa bademima ali bademi u tegli nisu bili vidljivi, mislila sam da su oni dodali badem u prahu... sve je moguće... Dok sam sekla bundeve pamtila sam kako je moja baba dodala u slatko od dunja bademe... pa tak osam odlučila da ne pečem bundevu ali da je stavim u multi pa da pravim marmeladu...
Evo kako sam pravila ovu ukusnu marmeladu.
Možda da je koristim kao nadev u pevico ili keksice, možda ovak na hleb kao doručak.. još uvek ne znam ali lepo mirise.

Sastojci
250gr bundeve
2 kruške
150gr šećera
pola kašičica cimeta
100gr badema oljušćenih, nepečenih i ne-slanih
nekoliko kapica soka od limuna
sitno rendana korica pomorandža
malo vode...

Seći oljušćenu bundevu i oljušćene kruške na kockice pa mleveti u multi. Staviti smesu u šerpici, dodati šećer i cimet i kuvati za nekoliko minuta sve dok ne budu komadice mekane i marmelada gušća. Dok kuvate dodati koricu pomorandža. Malo pre kraja dodati nekoliko kapica limuna. Dok sam pravila tu marmeladu nisam trebala dodati vode jer bundeva ima dosta vode u sebi i ostavi tu vodu dok se kuva. Dodala sam samo oko 50ml. Nisam koristila puno šećera jer kruška sama čini marmeladu gušću zbog pektina što ona već prirodno sadrži.

Zaljubite se!


Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?