Danas probamo II...

Milenin rolat sa džemom

Danas probamo...
Rolat sa džemom by Milena, ali kako KuvaricaGR servira...
Nedavno sam sasvim slučajno otkrila blog pod nazivom Slano, slatko, pepito i na trufne...
Tamo sam videla slike recepta za rolat sa džemom... to je nešto što sam htela da pravim a onaj rolat na slikama izgledao tako lepo i uspešno pečeno... Već dugo sam htela napraviti takav recept ali nisam bila sirurna da li bi ispalo kad bi koristila recepte kore što sam već probala... pa ovako sam odlučila da probam ovo!  I ispalo dobro! 
Primetila sam da ni onaj blog ne voli kopiranje nego voli da objavi originalne ideje i recepte! Čestitam!
Hvala ti Milena za ovaj divan recept kore/rolata sa džemom!

*Ja sam dodala ukus mastihe, napunila sam džemom od malina... a umesto da koristim mokre krpe koristila sam papir za pečenje posut prah šećerom. Na kraju sam dekorisala prah šećerom.

(Na slici vidi se samo 1/2 rolata.)


*Dodatak

Ponovila sam rolat radi dana posvećen ocu. Eksperimentisala sam ukusima pa filovala sam domaćem marmeladom od breskva i kajsija a na površini sam dekorisala rendanom suvom kokosom i šećerom u prahu. Da sve ovo lepo zalepi i stoji na površini ja sam prvo premazila površinu marmeladom. Ovo je rezultat a kombinacija ukusa je stvarno fantastična!




3 коментара:

  1. Draga moja, hvala tebi na poverenju. Zadovoljstvo je moje što se recept za ovaj rolat našao na tvom blogu! Pozdravljam te od srca <3

    ОдговориИзбриши
  2. Divno, divno, divno izgleda. Veoma mi je drago!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala! Ti si bolje urolala i to bez sumnje ali mislim da je lepo za prvi put! :-) moj dzem nije bio tako gust. Jos jednom hvala za recept! Sledeci put napunicu cokoladom!

    ОдговориИзбриши

šta vi mislite?