Čokoladni cizkejk sa prelivom od jagoda

Double Chocolate Cheesecake with strawberry topping

Obožavam cizkejk ali moji ukućani ne vole kolače sa sirom. Ipak vole čokoladne.
A ja sam želela da pravim čokoladni cizkejk i dugo sam mislila o tome. Konačno sma odlučila, Pravila bih čokoladni cizkejk koristeći i mlečnu i crnu čokoladnu za kuvanje jer ovako bi ukus bio bogatiji, ni gorko ni slatko... a na vrh bi stavila domaći preliv od jagoda. Dodala bih komadice Oreo keksica u nadevu... Bilo bi extra super njami i izgledao bi strastveno!

Iskreno htela bih koristiti maskarpone ali u samoposluzi sam našla samo jedan paketić od 200gr onog sira pa opet sam kupila Philadelphia, nema veze, već sam probala kobinaciju ovog sira sa čokoladima i već sam ga koristila u pravljenju brzih cizkejka...
Dakle, evo spiska sastojaka

za prvi sloj/sloj keksa za kalup 24cm veličine ja sam koristila
  • 308 gr Oreo keks (28keks ili 2 velikih pakovanja Oreo)
  • 60gr istopljenog margarina 
za nadev ja sam koristila
  • 400gr kremastog sira Philadelphia
  • 120gr mlečne čokolade za kuvanje 35% kakao-a
  • 200gr crne čokolade za kuvanje 56% kakao-a
  • vanilin šećer
  • 4 kašike šećera u prahu
  • 200ml neutralne pavlake za kuvanje 35% masnoće 
  • još 66gr Oreo keksica (6 Oreo keksice)
a za domaći preliv od jagoda ja sam koristila
  • 200gr jagoda Camarossa
  • 100gr šećera 
  • 2 listove želatina
  • 100ml vode 

Keks... Otvorite svaki keks a nožem skinuti nadev... 
Keks bez nadeva staviti u multi mleveti sve dok ne budu prah... Dodati margarinu i ponovo mešati. Smesu staviti na dnu kalupa i prstima pritisnuti da ide svuda na površini. Ostaviti u frižideru.
U ben mari istopiti čokolade. Dodati vanilin šećer.
U hladnoj posudi umutiti pavlaku dodajući 2 kašika šećera sve dok ne bude šlag. 
U drugoj posudi staviti sir i dodati 2 kašike šećera. Iskreno možete i da izbegavate šećera jer u cizkejk ima dosta čokolade koja već sadrži šećer i slatka je... ali ok, ja nisam bila sigurna kako će ispasti pa sam dodala i malo šećera ne zbog mene već više zbog toga da moji ukućani se ne žale da miriše na sir...  Mešati mikserom.
Dodati čokolade u posudu gde je sir. Mešati mikserom. Dodati malo po malo neutrlanu pavlaku mešajući drvenom kašikom. Pakovanje neutralne pavlake što sam ja kupila ima 250ml pavlake, ja sam umutila 250ml pavlake ali nisam koristila čitavu količinu zato pišem 200ml u spisku sastojaka...
Rukama sam slomila 6 Oreo keksica (ali prvo sam im skinula nadev...) pa ja sam dodala te komadice u smesu nadeva... Mešala sam kašikom. Smesa je već bial gušća. Bila sam srećna što nisam dodala želatinu u smesu nadeva.
Stavit ismesu na površini sloja keksa i kašikom lepo premaziti da ide svuda lepo.
Ostaviti u frižideru. 
Spremiti sos ili ''domaći preliv''...
Umočiti želatine jednu po jednu u hladnoj vodi.
Seći jagode na male komade i staviti ih u šerpicu. Dodati šećer i malo vode. Kuvati za pet minutica. Skinuti sa vatre i dodati komade želatina, mislim želatine ali ne vodu gde su umočene...
Mešati dobro da se potpuno istopi želatin u smesu. Teško je videti kad se to dešava ali nema veze ako mešamo malo više. Inače pričamo o prelivom a ne o svežim velikim komadima jagode na vrhu slatkiša.
Ostaviti da se ohladi u sobnoj temperaturi mešajući s vremena na vreme...
U frižideru...
Na kraju preliti na površini slatkiša i ponov oostaviti u frižideru za nekoliko sati da preliv pa možda i nadev zgusne....
Nakon sat vremena možete skinuti sa kalupa.. mislim ako kalup se otvori a ostane samo dno...

Napomena
Ne bih rekla da je to mediteranski slatkiš ali htela sam da ga pravim. Pokušala sam da bude lagano, bez puno šećera plus dodala sam sveže voće... ipak sigurno je kalorično ali ok! Ipak možete šećeru skroz izbegavati!

Napomena II
Ukućani su zaista oduševljeni a kažu da ne veruju da bi jeli toliko porcija kolača sa sirom! Jeli su opet i opet! :-)

komad...
Njam!

Double Chocolate No-Bake cheesecake with strawberry topping

Ingredients  

for the base you will need
  • 308gr Oreo biscuits (28 Oreos)
  • 60gr melted margarine
for the chocolate filling you will need
  • 400gr cream cheese Philadelphia ( I found no mascarpone)
  • 120gr melted and cooled milk chocolate for cooking 35% cacao
  • 200gr melted and cooled dark chocolate for cooking 56% cacao
  • vanilla flavour
  • 4 tablespoon powdered sugar
  • 200ml whipping cream
  • 6 Oreos more
for the home-made strawberry topping you will need
  • 200gr Camarossa strawberries cut into small pieces
  • 100gr sugar
  • 100ml water
  • 2 gelatine leaves
Replace the filling of the biscuits using a knife. Put them in a multi chopper with the melted margarine until they ae very well minced. Press them int oa 24cm springform and let cool in the fridge.
Add some vanilla flavour in the melted chocolates. Whip the cream with 2 tablespoons of powdered sugar until soft peaks form. Combine two tablespoons of powdered sugar and the cheese and beat using a mixer. Add the melted chocolates into the cheese mix and blend using a mixer. Then crush 6 oreo biscuits with you hands, we do not need their filling... and add these small pieces into the mix using a spoon or a wooden spoon. Then add the cream trying to cover it slowly int othe mix using a wooden spoon.
Pour the mixture in the springform all over the biscuits base and make the surface look flat using a spoon. Let in the fridge to cool.
Meanwhile make the strawberry topping!
Put the strawberries in a small saucepan and add sugar and a little water. Soak the gelatine leaves in cold water. Boil the strawberry mix for about two miniutes until the strawberries are soft. Set aside and after one minute add the gelatine leaves and stir well with a spoon until dissolved. Let it cool for some minutes in room temperature but do not forget to stir from ime to time... Serve over the chocolate mixture and let it in the fridge for at least one hour to set. Serve cool and enjoy!
Yummy!!!!

P.S I know this is not a mediterranean recipe... full of chocolate, Oreos... whipped cream... But anyway I wanted to make and try it! I tried to use as less sugar as possible, but you can add no sugar if you like!


Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?