Challenge/izazov II

Muffin stuffed with yoghurt and cranberries

Još jedan zanimljiv kolač što sam probala 
u kafiću/restoranu Aarć zove se Mafin sa jogurtom i brusnicama!

Jako zanimljivo! Kad sam to pročitala u jelovniku odmah sam odlučila šta ću da naručim! Iskreno dvoumila sam se između tople bele čokolade i ovoga na slici ali ko može da odoli takvoj kombinaciji? Sigurno to nisam ja! Ja obožavam kolače sa jogurtom, plus volim kiselo voće... Pitala sam konobaricu da li ovaj naziv pripad kolaču koji već sadrži jogurt i brusnice ili to je kolač koji se servira uz jogurtić i nekoliko brusnica na vrh...???  Ona je rekla da jogurt se nalazi u kolaču pa ja sam već bila sigurna šta želim. :)
U redu, naručila sam pa čekala. Nisam očekivala da bude tako super! Ja sam mislila da će da mi donese jedan mafin ok, u sobnoj temperaturi, sa suvim brusnicama u testo i blag ukus jogurta. Došla je konobarica a sa poslužavnika mi pruži ovaj neodoljiv kolačić! Topao i sa aromom putera... malo glazure od jogurta na vrh, brusnice... takok mekan i svež! Bila sam srećna i još jednom zadovoljna što sam posetila ovaj kafić! Kako sam srećna kad naručim nešto i to dolazi tkao svež kao da su tek sad napravili! Sekla sam komadić mafina i unutra sam videla nadev og jogurta... nije to bilo običan jogurt nego možda krema koja se pravi od bele čokolade i jogurta... ili krema sa ukusom jogurta... ili čokolada sa ukusom jogurta... ili jogurt sa puterom i prah šećrom...Stvarno ne znam ali bilo je super. nti znam kako su uspeli da to praveovako, da li su stavili fil između testa iz početka ili posle pečenja...to se ne zna. Nadev bio topao i ukusan, blagog ukusa... malo slatko-malo kiselomalo gorko... A kolačić tkao mekan, mirišljav.. Sviđelo mi se! A o brusnicama ne znam, da li su bili suve ili iz teglicec u obliku slatka... Mislim da su bile suve ali ostavile su malo sirupa/tečnosti dok sam sekla... Bravo Aarć!
Ovaj kolač predstavlja izazov, daje mi ideju da pravi mnešto slično-mislim ja bih htela da znam kako se pravi, možd jednog dana da probam sama da pravim ovo na slici! 
Možda neko drugi želi isto. Probajte! 

P.S. Firma koja pravi i pece ovaj mafin zove se fripan a takvi mafini les toulipes. Ta firma se nalazi u Spaniji. Srecna sam sto sam probala ovaj specijalitet!


Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?