Penne sa škampima na brzinu

Έυκολη μακαρονάδα με πέννες και ''μεταχειρισμένες'' γαρίδες.

Άς ''εκμεταλλευτούμε'' τις τηγανισμένες γαριδούλες μας και το μισό πακέτο πέννες που απέμεινε στο ντουλάπι.
Φτιάχνοντας μια μοναδικά δυναμωτική και γευστική μακαρονάδα με πικάντικους τόνους.

Υλικά
  • μία ντομάτα φρέσκια τριμμένη
  • μία σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
  • ένα ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • λίγη πάπρικα γλυκιά
  • λίγο αλάτι
  • λίγο πιπέρι
  • λίγο αποξηραμένο θυμάρι
  • λίγο αποξηραμένο δενδρολίβανο
  • λίγο ελαιόλαδο
  • λίγες από τις γαρίδες που προτίτερα τηγανίσαμε, τις καθαρίζουμε από το κέλυφος και τις προσθέτουμε στη σάλτσα στο τέλος.

To je recept što sam ismislila jednog dana kad nisam htela jesti ništa. kad smo već imali dosta prženih škampa...
Škampe volim, miris bio neodoljiv, jaje sam htela ali na žalost ne mogu jesti jaje i škampe u isti dan...
Sos od paradajza sa testeninom ja ne volim osim toga ako je ovakav sos ljutog ukusa...
Napravila sam sebi ovo glavno multivitaminsko jelo ljutog ukusa i uživala sam! Bez sira. Meni podseća na penne arabiata što sam jela u Beogradu.

Potrebni sastojci 
  • svež paradajz rendan
  • čen belog luka
  • glavica crnog luka
  • malo mlevene začinske paprike slatkog ukusa
  • malo soli 
  • malo bibera
  • malo suve majčine dušice
  • malo suvog ruzmarina
  • malo maslinovog ulja
  • desetak škampi već pržene i očišćene...
  • pola pakovanja Penne pašta.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?