Domaća pileća supa sa paprikom i prazilukom

Domaća pileća supa sa paprikom i prazilukom



Ukusna domaća supica.
Pileća i sa povrćem.






Sastojci
  • 1 rogač paprika
  • 2 šargarepe
  • 1 praziluk
  • 2 struka mladog luka
  • kašika putera
  • kašičića mlevene začinske paprike slatkog ukusa
  • 2 litra domaće pileća supa 
  • 60gr noodles sa jajetom
  • malo sitno iseckanog svežeg peršuna.

U šerpicu u puteru sa alevom paprikom dinstati povrće sitno iseckane, (osim peršuna) i zatim dodati* pileću supu što ste malo pre pravili (*kroz cediljke). Od krilca pilećih ili od bilo kakve komade pilećeg mesa što st kuvali da napravite supu uzmete meso (bez kože) i seci na male komadice, sitno iseckane  pa ih dodati u šerpu. Posoliti i pobiberiti, dodati majčinu dušicu i kuvati za malo vremena sve dok povrće ne budu mekane. Skinuti sa vatre, daodti noodles i peršun i služite sa peršunom.


Varijacija/Napomena
Možemo dodati više povrća, na prmer ja sam dodala više šargerpa i praziluka. Ja sam jednom koristila drugo tetenine, na primer astraki pasta, to je test4enina bez jaja ali koristila sam to jer kad sam išla da kupim noodles pročitala sam da to su već pržene pa zato se brzo kuvaju.
Mogli bismo da koristimo hilopites male veličine, one sa jajetom. One nisu pržene.
Ukoliko odlučimo da koristimo astraki pasta dodati 1 šolju paste ili 1/2 šolje ovog testenina.


Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?