Svinjetina u sosu belog vina

Svinjetina u sosu belog vina


Najnoviji recept za svinjsko meso...
Jako mi se dopada ovaj deo svinjetine, kod nas se zove podiki, to je negde između kolenice i plećke... a ne znam tačno kako se kaže na srpskom jeziku. Nema masti/bele delove a ispadne mekano samo za nekoliko minuta kuvanja.
Nešto drugo sam htela time da pravim danas ali kad sam došla kući primetila sam da nemam sve sastojke što mi trebaju kako sam ranije mislila, sasvim ljuta i razočarana ismislilasam ovaj recept i ispalo lagano i ukusno. Pišem ovde da ga ne zaboravim...

Sastojci
  • 635gr svinjskog mesa podiki.
  • malo suvog ruzmarina
  • malo suve žalfije
  • 100ml belog vina 13% vol.
  • malo soli
  • malo bibera
  • kašičica kukuruznog škroba
  • rendana korica pomoranđža 
  • malo maslinovog ulja
  • 2 glavice crnog luka, sitno iseckanih.
U maslinovom ulju dinstati komadice mesa pa dodati crni luk. Mešati pa dodati koricu pomorandža i aromatične biljke. Zatim sipati vino i ostaviti da se alkohol ispari. Tad dodati malo vode, posoliti, pobiberiti. Ostaviti da se kuva u umerenoj temperaturi i dodati vodu kad god treba sve dok ne bude meso mekano. Malo pre kraja sipati malo od vode jela u šolji i dodati kukuruzni škrob. Mešati dobro tako da se ne vidi škrob/komadice toga u tečnost pa vratiti to u tiganju gde kuvate svinjetinu. Ovako će sos biti gušći, neće biti jako gust već neće izgledati kao voda ili supa...
Skinuti sa vatre pa ostaviti sa poklopcem sve dok ne servirate...

Servirala sam ovo divno meso sa pirinčem št osam pravila sa domaćom pilećom supom.

Varijacija I
  • Dodati nekoliko pečuraka u sosu.
Varijacija II 
  • Ako nemate pomorandža onda koristiti limun.

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?