Lemonopita sa ukusom lavande i čokoladnim šlagom

Lemonopita sa ukusom lavande i čokoladnim šlagom-Tarta Lemonita.

Nešto domaće i mirišljavo...

 

Domaći limuni...





Vreme je za domaću Lemonopitu.



Najsvežiji i mirišljavi limuni, iz naše bašte.
Pretpostavlja se da bismo ih čuvali da ih koristimo kad treba za jelo ali nisam mogla da se odolim na misao pravljenja super-mirišljave pite od limuna...
Evo kako sam ja pravila, naravno sa lavandom zato što ta kombinacija je meni super interesantna i ukusna! 
A nisam sa snegom od belanca u rerni, ni jednostavno sa šlagom...

Sastojci
za biskvit će vam trebati
  • 300gr brašna
  • 150gr šećera
  • rendana korica jednog limuna 
  • kašičica suve lavande
  • 90gr putera 
  • 1 žumance
  • 1 jaje 
za čokoladni šlag će vam trebati
  • 120ml neutralne pavlake 35% masnoće
  • 120gr bele čokolade za kuvanje
  • vanilin šećer

a za fil trebaće vam
  • 4 žumanaca
  • 180ml limunovog soka
  • rendana korica od 2 limuna
  • 60gr kukuruznog škroba
  • 3gr šećera
  • 310ml vode
  • 30gr putera
 U malu šerpicu staviti sve sastojke za nadev osim vode i putera pa mešati dobro. Zatim dodati vodu i zagrejati u jakoj vatri sve dok ne vri ali STALNO mešajuči, a tad kuvati za još jedan minut. Skinuti sa vatre, nastaviti mešanjem i dodati puter. Mešati sve dok puter ne istopi.
Kremu/Nadev sipati na biskvit pa ostaviti u frižideru da se ohladi i stegne.
Tad možete dekrisati po želji. Ja sam istopila belu čokoladu za kuvanje i umutila sam pavlaku iste količine sve dok ne bude šlag. Dodala sam čokoladu u šlag ali kad je čokolada bila hladnija i još istopljena i tečna. Kašikom sam lagano pokušala da pravim jednu smesu od tih sastojaka, da bude kao mus. Ostavila sam u frižideru da se ohladi pa kasnije sam dekorisala lemonopitu.
Moja tetka mi je nekad rekla kako ona pravi čokoladne listove koristeći čokoladu i prave listove limuna pa ja sam iskoritila ideju jer super ide sa receptom, i evo.


Imamo i dosta domaćih mandarina...


Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?