Brownies sa braon šećerom i orasima...

Brownies sa braon šećerom i orasima...

Odavno sam htela da pravim Brownies sa braon šećerom jer priča se da ispadnu mekši i slađi.
Jedini recept za Brownies što sam do sad pravila, probala i objavila je ovaj ovde , veoma uspešan recept što i vi jako volite.... Vidim ja da često pogledate ovaj post.... nadam se da sam vam time pomogla da napravite nešto ukusno... Ima još dosta recepata za Brownies koje bih želela da probam i da napravim a sad je vreme da probam ovo.
Recept sam videla u sajt www.ricardocuisine.com, jer tamo nađem uvek uspešne rcepte, brze i recepte koje me pomognu da naučim više o pravljenju kolača... Ipak ja ću dodati nekoliko oraha...

Ne bih objavila ovaj recept da nisam imala dozvolu autora...

Dakle trebaće mi
  • 140gr crne čokolade za kuvanje
  • 180gr putera
  • 2 jaja
  • 125 braon šećera
  • 125 šećera
  • 1/4 kašičica soli
  • 125gr brašna
  • nekoliko oraha, krupno iseckanih

U šerpici istopiti puter u laganoj temperaturi pa dodati komadice čokolade. Mešati dobro da se čokolada potpuno istopi. Ostaviti smesu da se ohladi u sobnoj temperaturi. Mikserom umutiti šećer sa količinom jajeta plus ono malo soli... sve dok ne bude smesa glatka. Dodati smesu čokolade i putera i mešati dobro kašikom pa na kraju dodati brašno kroz cediljke i ponovo mešati kašikom. Orahe mešati sa kašičicom brašna pa ih doadti u smesu i lagano mešati. 
Smesu preliti u pleh na papir za pečenje i peći u zagrejanoj reni na 180stepeni za 35minuta. Ostavite da se ohladi pa posle sat vremena najmanje - bolje posle 2h- seći komade i servirati. 
 
Rezultat
Veoma masni, meni se više sviđaju oni moji sa prelivom od malina, zdraviji su i laganiji!

Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?