Kalabokopsomo

Moderna Bobota

 

Hleb od kukuruznog brašna...
Mekan unutra a hrckav na površini, veoma ukusno!


kalaboki=kukuruz
psomi=hleb

Grci su najviše jeli bobotu tj. hleb od kukuruza tokom rata, no danas teško je da ga nađemo kod pekara. Ipak ima nekih koji prodaju ali ne vikendom...
Meni se puno dopada, oduvek mi prijao ukus kukuruza a sviđa mi se takav hleb zbog toga što je nekako ukusniji i malo tvrd, mislim nije kao vazduh!
Danas objavim recept koji sadrži dva vrsta brašna pa ovako hleb ispadne mekan alli ukusan! 
Sasvim sam zadovoljna rezultatom i ponosna što je ispalo ovako uspešno jer prvi put pravim hleb sama.
Sastojci
150gr kukuruznog brašna
150gr pseničnog brašna
kašičica soli
kašičica šećera
kašičica suvog instantnog kvasca
200ml mlake vode
malo maslinovog ulja
**valjda će vam trebati još malo pšeničnog brašna dok pravite testo, oko 100gr.

U posudu staviti brašno, kukuruzno i pšenično i mešati kašikom. Dodati kvasac i šećer u centru a negde dalje dodati malo soli. Sipati vodu koja nije vruća ni hladna već vodu koju ste mal ou džezvi zagrejali i počnite da radite rukama tako da napravite testo mekano ali koja ne zalepi na prstima. Zato će vam najverovatnije trebati još malo brašna. Ja sam dodata pšenično brašno jer nisam imala više kukuruznog.
Na kraju formirati loptu i stavit iu podmazan maslinovom uljem kalup, seći ovako kako se vidi na slici levo na površini pa ostaviti da testo nadođe. Trebaće da ostavite kalup sa testom na toplo mesto i da prekrijete plastičnom fojlom za oko pola sata ili 40 minuta. 
Posle tog vremena premaziti ponovo maslinovom uljem i prstima baciti nekolik okapica vode na površinu nepečenog hleba. Peći u zagrejanoj rerni za 30minuta na 200stepeni. 
Prijatno! 


Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?