patatokroketes (pohovane kuglice od krompira sa šunkom)

Patatokroketes


Pohovane preukusne kuglice od krompira sa šunkom... Odlično predjelo koje deca vole!





Trebaće vam
  • 3 krompira srednje veličine
  • glavica crnog luka
  • 1/2 čena belog luka
  • kašičica suve majčine dušice
  • šolja tvrdog rendanog belog sira
  • 120gr šunka
  • 3/4 šolje prezli
  • 1 jaje
  • ...so i biber...*
  • malo maslinovog ulja
  • 250ml suncokretovog ulja za prženje

i još...
  • oko 100gr brašna ili 100gr kukurznog brašna...
  • oko 100gr prezli
  • još jedno jaje, umućeno
Krompire oljuštiti i seči na kolutove pa kuvati u šerpici. Sitno iseckan crni luk i čen belog luka dinstati u tiganju u maslinovom uljem. Šunku seći na komadice, male kockice. Ocediti krompire i staviti ih u multi, dodati malo maslinovog ulja i mleveti sve dok ne budu pire. Staviti u posudu i dodati sve sastojke.. znači sir, jaje, šunku, majčinu dušicu... i dodati količinu prezli sve dok ne bude lako da od te smese napraviti kuglicu. 

Zatim spremiti 3 šolje.. u prvu šolju staviti brašno, u drugu umućeno jaje a u treću kukuruzno brašno ili odgovarajuću količinu prezli. Staviti svaku kuglilcu prvo u brašno, zatim u jaje a na kraju u posudu gde je prezla/kukuruzno brašno pa pržiti lepo sa svih strana. Ja sam pravila neke sa prezlom i neke sa kukuruznom brašnom, ne sa kukuruznom brašnom ispadnu malo više hrčkave od one druge. Deca su više volela one hrčkave sa kukuruznom brašnom!

Kad je ulje vruće dodati kuglice i pržiti kratko sve dok ne lepo porumene sa svih strana.

*Napomena
Možda ste primetili da nisam pobiberila niti posolila... Bila sam tako umorna i žurila sam se da sam zaboravila! Ipak, sreća kad sam kuvala krompire ja sam dodala 1/2 kockicu za supe od goveda... to je spasilo recept, ili slan ukus sira i šunka pomogao... U svakom slučaju niko nije razumeo da nisam posolila, kad sam to rekla svi su rekli da ne veruju i da su kroketi tako ukusni! Potražili su recept...

Probajte takođe
Kugliće slatkog krompira
i one jednostavnije kugliće od krompira mada meni se sviđaju te nove... mislim da su ukusnije!
Kugliće od krompira 





Нема коментара:

Постави коментар

šta vi mislite?